Beantwoord

prepaid simkaart werkt niet, melding dat de niet is geactiveerd

  • 19 June 2022
  • 9 reacties
  • 66 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 5 reacties

Prepaid simkaart online gekocht. Werkt niet, kan niet bellen moet eerst opwaarderen maar opwaarderen via app lukt niet, melding dat kaart niet is geactiveerd. Hoe kan ik de boel werkend krijgen. Het is wel gelukt om het nummer op mijn kpn toe te voegen, maar opwaarderen of de toegezegde  bonus op de waarderen lukt niet. 

Groet WMN

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 19 June 2022, 20:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @WMN! De snelste manier om dit op te lossen is door 0800-0402 te bellen. Telefonisch kunnen we direct de kaart voor je activeren.

Als je het toch liever via het forum oplost vul dan je profiel in. Geef daarbij je postcode en huisnummer, simkaartnummer en het mobiele nummer aan. Dan helpen we je vanuit hier verder. 🙂

Als ik bel moet ik keuze maken en wordt de verbinden telkens verbroken, diverse opties geprobeerd. Ik heb het 06 nummer in het profiel vermeld

Ook nummer simkaart heb ik bij persoonlijke opmerkingen geplaatst

Reputatie 7
Badge +17

@WMN wil je nog voor me bevestigen dat je op dit moment in Nederland bent? Bij het activeren moet de simkaart namelijk verbonden zijn met een Nederlandse zendmast. 

Klopt in ben in Vinkel (regio Den Bosch).

Reputatie 7
Badge +17

@WMN ik heb een formulier gestuurd naar de juiste afdeling. Die gaan de simkaart voor je activeren. Dit kan wel een paar werkdagen duren. 

Zodra dit gelukt is laat ik het je hier weten. Als het goed is wordt op datzelfde moment ook een e-mail naar je gestuurd. 

Hartelijk dank, hopelijk is het snel opgelost.

Reputatie 7
Badge +17

@WMN is de simkaart ondertussen voor je geactiveerd?

Bericht heb ik nooit ontvangen, maar de kaart blijkt inmiddels te zijn geactiveerd.

Het werkt inmiddels.

Dank voor de hulp.