Beantwoord

Prepaid simkaart wordt niet herkend in smartwatch

  • 26 May 2020
  • 8 reacties
  • 640 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb een prepaid kaart van KPN in het gps horloge van mijn dochter gedaan, maar het horloge herkent de simkaart niet. Ik heb alles gedaan wat ik moest doen maar dan doet ie het nog steeds niet.

Hebben jullie nog suggesties? 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 27 November 2021, 11:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Je hebt voordat je de simkaart in de horloge gedaan hebt, eerst de pincode uitgeschakeld via een smartphone?

Ja, voor zover ik weet heb ik alles gedaan wat ik moest doen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @WvB80, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hmm, ik heb al een aantal topics gehad waarin dit ook voorkwam. Bij velen heb ik de APN instellingen gewijzigd naar prepaid internet, wat in ook de meeste gevallen geholpen heeft! Ik kan dit uiteraard ook bij jou proberen :smile:  Zou je in dat geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, 06-nummer en simkaartnummer (ter verificatie)? 

Ik hoor graag van je!

Hoi Susan,

Gek genoeg is het probleem inmiddels opgelost. Ik heb echter geen idee wat daarvoor gezorgd heeft. 

Maar toch bedankt voor je reactie. 

Ook, ik heb dit probleem met het horloge van mijn zoon. Ik heb een kon prepaid kaartje in de smartwatch gedaan 2G maar krijg geen verbinding

@Paul.f . Kun jij je profiel aanvullen. Vermeld dan even het nummer van die prepaid.

Ik ga dan een poging doen om de APN aan te passen. (geen garanties maar zeker het proberen waard)

 

@Paul.f : Ik heb nog geen seintje van jou gehad. 

Niet meer nodig was er klaar mee en heb alles retour gezonden