Beantwoord

Prepaid smartwatch kind

  • 10 November 2020
  • 2 reacties
  • 570 keer bekeken

Goedemiddag, 

 

Ik zie dat jullie 3 mogelijkheden voor een prepaid sim. Welke kan ik het beste aanschaffen voor de smartwatch met GPS van mijn dochter?

 

Vr gr

 

icon

Beste antwoord door Misja20 10 November 2020, 15:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Die van 5 euro is denk ik het beste, bij die andere krijg je een 1GB bundel of onbeperkte data bundel, maar daar heb je voor een gps horloge niet zo veel aan.

 

Zo een horloge gebruikt namelijk heel weinig data. Het best is dan om de 100mb bundel te activeren die 4 euro per maand kost.

 

Als je dan dus die simkaart van 5 euro bestelt, daar zit 10 euro beltegoed op, maar daarvan is slechts 2,5e geschikt om een bundel mee te kopen, dus als je dan voor een tientje opwaardeert, kan je daarmee 3 maanden vooruit, als je de 100mb bundel aan doet ;)

Goedemiddag,  ik heb een vraagje over het instellen van het prepaid internet op een smart watch/ gps tracker voor mijn zoontje. Alles werkt naar behoren en kan bellen en gebeld worden met het horloge, alleen zegt de app op mijn telefoon: het apparaat is niet networking.  En kan ik weinig instellen (taal, telefoonnummers, sos nummers, en werkt de gps niet) Hoe kan dit worden opgelost zodat het werkt zoals het zou moeten? Er staat beltegoed en internet tegoed op doormiddel van een bundel. Maar toch lijkt er geen verbinding te zijn op de een of andere manier. Iemand die weet hoe dit werkend te krijgen is? Alvast bedankt!