Beantwoord

Prepaid tegoed in app klopt niet?

  • 15 August 2019
  • 10 reacties
  • 489 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste mensen.

Recentelijk heb een prepaid simkaart aangeschaft. Deze is geactiveerd, kreeg SMS en zojuist heb ik hem geregistreerd.

Prepaid app geïnstalleerd.
Tegoed €0,-
Bonustegoed €0,-

Gebeld naar 1244
Tegoed €1,36

06 nummer is ingevuld in profiel, (privé)

Ik hoor graag wat of er mis gaat. 😎

Fijne dag gewenst.
icon

Beste antwoord door PeterG 15 August 2019, 10:52

Bekijk origineel

10 reacties

Ik denk maar zo dat je nog helemaal niet opgewaardeerd hebt. Het starttegoed (staat erop zodat je 'm überhaupt kunt activeren) wordt in die app idd niet erbij opgeteld.
Ik denk ook dat de vork zo in de steel(pan😉) zit @PeterG.

Bedankt voor je reactie! 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Ik denk maar zo dat je nog helemaal niet opgewaardeerd hebt. Het starttegoed (staat erop zodat je 'm überhaupt kunt activeren) wordt in die app idd niet erbij opgeteld.

Ter bevestiging: dit klopt 🙂
Vanmorgen prepaid opgewaardeerd, echter in de app blijft het tegoed op €0,00 staan.

Wat gaat er fout?
Reputatie 7
Badge +28
Hey @Dreekuh-53, misschien dat er een kleine vertraging was. Ik zie dat er € 10 is bijgeschreven (plus € 5 bonustegoed) en dat is ook actief. Staat het nu wel goed in de app?
Helaas @Joran, er staat nog steeds een tegoed van €0,00 bij telefoonnummer...
xxxxxxx84 in de prepaid app.
Ja, die app. Die schijnt niet goed te werken. (!)
Kijk even via MijnKPN op je laptop / pc.

Of sms het woord SALDO naar 1266 of doe *101# [beltoets]. Die werken i.i.g. 😄

Nooit op één paard (de app) wedden natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +28
Hm, ik dacht dat dit probleem al was verholpen. Ik neem contact op met de appbouwers en kom er op terug.
Reputatie 7
Badge +28
Kun je het nog eens testen @Dreekuh-53? Er is een probleem gevonden in jouw account maar ze konden niet met zekerheid zeggen of dat de oorzaak was. Ik ben benieuwd 🙂
Hoi @Joran.

Ik moest vanmorgen opnieuw een verificatie laten plegen op het telefoonnummer. Was eerst niet zo, gereset waarschijnlijk.

App verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en nu kloppen de gegevens, beide vormen van tegoed worden netjes vermeld.

Opgelost! 😎

Reageer