Beantwoord

Prepaid tegoed inzien

• 9 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 508 keer bekeken

Tot voor kort kon ik inderdaad het tegoed opvragen via *101# van de prepaid senioren telefoon ZONDER sms functie. Bij opvraag wordt er nu een sms bericht verzonden. Hoe kan ik het saldo checken?

icon

Beste antwoord door PeterG 13 oktober 2015, 12:29

Samenvatting van de mogelijkheden voor je

• Bel met 1244 voor gesproken informatie
  • Sim in ander toestel stoppen, met sms functie, en dan *101# bellen
  • Je kan de SIM in een gewone telefoon stoppen, MijnKPN aanmaken en de sim terug doen. Vervolgens kan je op een laptop/pc/tablet je tegoed en bundels zien.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Als het goed is krijg je na *101# een tekstbericht in het scherm, dat is geen sms, maar misschien is dat veranderd. Ik lees dit van de infopagina van kpn.

Je kunt ook 1244 bellen waar je, na een menukeuze, het tegoed uitgesproken hoort.

Wel apart, mijn moeder is aan haar tweede seniorentelefoon (Fysic) en die heeft, net als haar eerste, sms-functie. Dat gebruikt ze best vaak.

Reputatie 7
Badge +30

PeterG schreef op 9 okt '15 om 12:52u

Als het goed is krijg je na *101# een tekstbericht in het scherm, dat is geen sms, maar misschien is dat veranderd. Ik lees dit van de infopagina van kpn.

Je kunt ook 1244 bellen waar je, na een menukeuze, het tegoed uitgesproken hoort.

Wel apart, mijn moeder is aan haar tweede seniorentelefoon (Fysic) en die heeft, net als haar eerste, sms-functie. Dat gebruikt ze best vaak.

Dit is een SMS tegenwoordig. (blijkbaar) 

Die pagina is oud, en de helft van de info klopt niet meer, klik maar eens op de link naar de "KPN Prepaid app" 

RosalySchuurbiers schreef op 9 okt '15 om 11:25u

Tot voor kort kon ik inderdaad het tegoed opvragen via *101# van de prepaid senioren telefoon ZONDER sms functie. Bij opvraag wordt er nu een sms bericht verzonden. Hoe kan ik het saldo checken?

Je kan de SIM in een gewone telefoon stoppen, MijnKPN aanmaken en de sim terug doen. Vervolgens kan je op een laptop/pc/tablet je tegoed en bundels zien. (Naast de optie die  al noemde, 1244 bellen)

Robin

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Rosaly,

Welkom! Wat vervelend dat je het saldo niet meer kunt opvragen via *101# door deze wijziging! Ik zie dat je hierboven al een aantal mogelijke opties hebt gekregen, kan je daarmee uit de voeten? Als we toch nog iets voor je kunnen betekenen, laat het me gerust weten. 

Reputatie 7
Badge +31
Samenvatting van de mogelijkheden voor je

• Bel met 1244 voor gesproken informatie
  • Sim in ander toestel stoppen, met sms functie, en dan *101# bellen
  • Je kan de SIM in een gewone telefoon stoppen, MijnKPN aanmaken en de sim terug doen. Vervolgens kan je op een laptop/pc/tablet je tegoed en bundels zien.

Reageer