Beantwoord

Prepaid tegoed niet bijgeboekt

  • 24 January 2019
  • 7 reacties
  • 190 keer bekeken

Badge
Gisteren voor 14,99 mijn prepaid opgewaardeerd. Het bedrag is wel afgeschreven, maar mijn telefoon is niet opgewaardeerd.
Ik vertrek morgen naar Nederland en wil uiteraard mijn telefoon gebruiken. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Jokelog 24 January 2019, 23:39

Bekijk origineel

7 reacties

Ik neem aan dat je dit via de website van KPN hebt gedaan of elders?
https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

Was is het nummer nog actief / geldig?

Je gaat naar Nederland. Ik welk land gebruik je 'm normaal gesproken?
Badge
Ja, via KPN opgewaardeerd. Doe ik altijd. In november ook nog gedaan en ging prima. Ik gebruik mijn NL mobiel alleen in Nederland. Dit is de eerste keer dat het niet goed is gegaan.
Ah okee. Gecheckt via 1266 of *101# ga ik van uit. Wel apart.

Vul vast wat gegevens in in uw forumprofiel zodat een KPN moderator e.e.a. kan nakijken.
In geval van prepaid i.i.g. het 06 nummer (regel Pers. gegevens). Heb je 't geregistreerd dan ook die (naam + adres) gegevens.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Jokelog, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat raar dat het tegoed nog niet bijgeschreven is! Het kan enkele minuten duren, maar een hele werkdag is niet de bedoeling. Ik kijk graag met je mee, maar zoals Peter aangeeft heb ik hier wel gegevens voor nodig! Zou je jouw profiel willen aanvullen, en een seintje willen geven? Dan ga ik op zoek naar de verdwenen € 14,99!
Badge
Ik heb mij profiel aangevuld.
Ik krijg geen informatie via 1266 en of *101#.
Echt heel vervelend. Zit te overwegen om opnieuw op te waarderen , maar als het weer niet goed gaat is het opnieuw weggegooid geld en nog steeds geen mogelijkheid om te bellen, etc.
(Met mijn Griekse telefoon kan ik niet voor hetzelfde tarief bellen. Wordt dus ook kostbaar)
Alle hulp wordt dus gewaardeerd en bij voorbaat dank!
Badge
Het probleem is opgelost! Wat ben ik dom...
Probeerde mijzelf te bellen en kreeg voicemail. Eindelijk ging er een lampje bij mij branden. Ik had geen netwerk! Handmatig netwerk gekozen en daar rolden de berichten binnen, ook van KPN met de opwaardering.
Sorry dat ik jullie heb lastiggevallen en hartelijk dank voor het meedenken!
Overigens valt Griekenland onder de Roam like home regeling. Daarbij kan een Nederlands nummer, ook prepaid, tegen dezelfde kosten in een ander land, Griekenland, gebruikt worden.
Dit geldt andersom ook voor je Griekse nummer 😃

De landen van de Europese Unie hebben afgesproken dat ingezetenen voor max. 120 dagen per jaar hun toestel zonder extra kosten in een ander. E.U.-land mogen gebruiken. Geldt sinds 15 juni 2017.

Geniet van je bezoek aan eigen land 😉

Reageer