Beantwoord

Prepaid tegoed niet ontvangen

• 7 januari 2016
  • 2 reacties
  • 251 keer bekeken

Ik heb een KPN prepad kaart 3 in 1 Via kpn.com besteld. Alles op de telefoon geinstalleerd, geregistreerd op kpn.com voor het verkrijgen van de 7,50 extra beltegoed en daarna de kpn app geinstalleerd. daarin blijkt dat het beltegoed nul is en internet mb 1023 beschikbaar voor de komende maand geldig (bonus staat er bij).  Om te telefoon te activeren moet je ieman bellen of sms maar dat werkt niet (omdat die niet geactiveerd is misschien ? Wat is de oplossing?

Admin: eigen topic voor je aangemaakt en titel van je bericht aangevuld

icon

Beste antwoord door Marcia_ 12 januari 2016, 08:50

Welkom ,

Goed dat je een prepaid kaart hebt besteld! Je maakt de kaart inderdaad actief door naar een willekeurig vast of 06-nummer te bellen. Wat gaat er precies mis bij het bellen?

Op het moment dat de kaart actief gemaakt is, kan je je pas registreren om het extra tegoed aan te vragen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Welkom ,

Goed dat je een prepaid kaart hebt besteld! Je maakt de kaart inderdaad actief door naar een willekeurig vast of 06-nummer te bellen. Wat gaat er precies mis bij het bellen?

Op het moment dat de kaart actief gemaakt is, kan je je pas registreren om het extra tegoed aan te vragen. 

Reputatie 7
Badge +29
Hoi ,

Is het inmiddels gelukt om je kaart te activeren? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me vooral weten hoor!

Reageer