Beantwoord

Prepaid tegoed overzetten

  • 27 March 2019
  • 7 reacties
  • 1459 keer bekeken

Verzoek om prepaid te goed van KPN mob. 06* over te zetten naar prepaid tegoed van KPN mob. 06*

*Admin: mobiele nummers verwijderd i.v.m. privacy.
icon

Beste antwoord door PeterG 27 March 2019, 14:38

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi. Het is niet mogelijk om tegoed over te zetten van het ene prepaid nummer naar het andere.
Zie ook hier (reactie KPN moderator).
https://forum.kpn.com/prepaid-16/overzetten-prepaid-beltegoed-443800

Als je een nummer niet meer wilt/gaat gebruiken is het een kwestie van opmaken.
Reputatie 7
Badge +21
@Henri van velsen, goedenavond en welkom op het Forum!

Zoals Peter aangeeft is het eigenlijk niet mogelijk om prepaid tegoed over te zetten. Alleen bij mobiele abonnementen, geregistreerd op hetzelfde adres, kunnen MB's delen. Maar met beltegoed kan dit helaas niet. Heeft het een reden dat je dit graag zou willen en de vraag hebt gesteld?
Reputatie 7
Badge +21
@Henri van velsen, ik heb geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat je jouw antwoord hebt gevonden 😉
Goede dag, ik ben mijn prepaid simkaart verloren en wilde weten of deze kan blokkeren en of het mogelijk is om een nieuwe prepaid simkaart aan te vragen met hetzelfde nummer én indien ook mogelijk mijn beltegoed te behouden
Hoi, allereerst welkom op 't forum, @DaveSilver . Vervelende situatie, maar oplosbaar.

Je kunt op hetzelfde nummer een vervangende kaart aanvragen; tegoed blijft dan ook geldig.
Voor blokkeren van de kaart, en dan ook gelijk een nieuwe aanvragen, kun je bellen naar 0800-0105. Dit is met iedere mobiele en vaste telefoon in Nederland een gratis nummer.
Reputatie 7
Badge +21
@DaveSilver, ik zie dat Peter je al aardig geholpen hebt. Heb je inmiddels contact gehad telefonisch? Je kan ook online een nieuwe aanvragen trouwens, via deze website! Wil je laten weten of je eruit bent gekomen?
Via internet geeft ie aan dat het voor dat nummer niet mogelijk is een vervangende kaart te regelen. Ik ga daarom langs de kpn winkel om het daar te regelen. Afspraak is al gemaakt. Bedankt voor de info. Grtn Dave

Reageer