Beantwoord

Prepaid tegoed veel te snel weg

  • 24 June 2021
  • 8 reacties
  • 278 keer bekeken

Mijn prepaid tegoed verdwijnt ook steeds, zonder dat ik  ook maar wat met mijn telefoon doe. Alle smoezen heb ik al gehoord, maar ik geloof dat niet!

icon

Beste antwoord door Misja20 29 June 2021, 10:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Harmina Welkom hier op het KPN forum! Hier kun je in gesprek gaan met andere forumleden, over onze diensten en producten. Onze community denkt graag met je mee! Moderators, zoals ik, werken voor KPN en wij begeleiden deze gesprekken. Ook zorgen we ervoor dat alle informatie goed vindbaar is. 

Over verdwenen prepaid-tegoed kun je hier op het KPN Forum veel vinden. Meestal zit de oorzaak in het feit dat er onbewust (data) verbruik plaatsvindt. Je hebt wellicht een internetverbinding aanstaan? 

Dat mag dan wel zo zijn, weer zo,n smoes,maar sinds 1 maand een abonnement, en nog maar 1 euro kwijt!!! En ook nu staat de internetverbinding aan. KPN profiteert dus gewoon! Flauw vind ik dat. Bepaald geen reclame!

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Harmina Wat vind je precies een smoes? Als je zeker wilt weten dat je geen data wilt verbruikt, dan is het zaak om je internetverbinding uit te zetten en alleen via wifi te internetten. 

De telefoon zit in mijn tas, gebruik hem NIET buiten de woning waar WiFi is. En toch het beltegoed weg. De internet verbinding staat aan, maar wanneer iemand mij een appje stuurt, betaald zij/hij, maar blijkbaar ik ook nog een keer, terwijl ik thuis pas weer op mijn telefoon kijk. Lief van de KPN!!

Reputatie 6
Badge +6

De telefoon zit in mijn tas, gebruik hem NIET buiten de woning waar WiFi is. En toch het beltegoed weg. De internet verbinding staat aan, maar wanneer iemand mij een appje stuurt, betaald zij/hij, maar blijkbaar ik ook nog een keer, terwijl ik thuis pas weer op mijn telefoon kijk. Lief van de KPN!!


Sorry maar zo werkt het niet. Wanneer iemand jou een appje stuurt, heb je zelf ook een internetverbinding nodig om het appje te kunnen ontvangen, zonder internet verbinding kan je geen appjes ontvangen.

Je moet op je smartphone 'mobiele gegevens’ uitschakelen, dan kan je alleen nog internetten via een wifi verbinding en maak je dus geen kosten. En ja die kosten kun je ook maken als je thuis bent, bv bij een eventueel zwak wifi signaal kan het zijn dat je telefoon naar de mobiele verbinding overschakelt.

 

Als je mijn tip opvolgt zou je probleem opgelost moeten zijn!

Heb gelukkig een abonnement bij Hollandsnieuwe genomen van 7,50 per maand,  werkt prima, veel mee gedaan buitenshuis en nog geen 2 euro in 1 maand gebruikt, maar ze hebben geen goedkoper abonnement :)

Met mijn prepaid was de 10 euro binnen 3 weken weer WEG ,

 

Reputatie 6
Badge +6

Heb gelukkig een abonnement bij Hollandsnieuwe genomen van 7,50 per maand,  werkt prima, veel mee gedaan buitenshuis en nog geen 2 euro in 1 maand gebruikt, maar ze hebben geen goedkoper abonnement :)

Met mijn prepaid was de 10 euro binnen 3 weken weer WEG ,

 

je hebt geen 2 euro in maand verbruikt, je bent een abonnement aangegaan waar je elke maand 7.50 per maand kwijt bent, dat ben je dus sowieso elke maand kwijt, ook al zou je niks meer doen met je telefoon, kan je niet vergelijken met prepaid.

Je had het probleem heel simpel kunnen oplossen, door kpn je data te laten uitschakelen, dan had je ook geen internet kosten meer kunnen maken, maar wel internetten via wifi (gratis).

Nee idd 7,50, maar met wel veel meer voordelen. Gebruik van  buitenshuis internetten, bellen en appen.Dat had ik niet met prepaid van de kpn. Daar deed ik niks mee en toch tegoed weg iedere 3 week.