Beantwoord

prepaid tegoed verdwenen

Op 5 oktober 2016 heb ik prepaid tegoed opgewaardeerd en op 11 oktober 2016 krijg ik melding dat ik nog minder dan 1 euro heb. Ik gebruik mijn toestel niet, heb alleen op de dag dat ik saldo opwaardeerde 3 sms berichten verstuurd en 2 terug ontvangen, dit kan toch niet zo zijn dat die meer dan 2,50 per bericht kosten? Het toestel wordt alleen gebruikt als wekker en voor noodgevallen. Wel zonde als je zo snel van je tegoed afraakt zonder dat je er erg in hebt. Ik hoor graag uw reactie.
icon

Beste antwoord door Paul_ 12 oktober 2016, 15:17

Bedankt voor je privéberichten! Het beltegoed is aan data opgegaan maar inmiddels hebben we de mobiele data uitgeschakeld in het toestel zodat alleen Wifi nog werkt :)

Als er in de toekomst nog vragen zijn weet je ons te vinden.

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Hoi @s.postma, welkom op het forum. Wat apart. Het enige wat ik me zo kan voorstellen is dat het misschien komt door dataverbruik. Zou dat kunnen? Ik kijk het hier ook graag voor je na. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +23
Bedankt voor je privéberichten! Het beltegoed is aan data opgegaan maar inmiddels hebben we de mobiele data uitgeschakeld in het toestel zodat alleen Wifi nog werkt :)

Reputatie 7
Badge +17
Paul_ schreef:

Paul_ kunnen jullie nou ook al bij de klanten in de telefoon komen???:? Het moet niet gekker worden! 😛 😳
Reputatie 7
Badge +23
Haha nee. Ik heb uitgelegd hoe je het uit kan schakelen, en s.postma heeft het daadwerkelijk gedaan 😛
Top geregeld Paul! Toch handig als ze achter de schermen mee kunnen kijken D. Datema, en in deze tijd is niets meer zo geheim....ze weten bijna alles van ons... behalve de pincode meen ik? Maar ja ook dat is tegenwoordig de vraag... :8

Anyway, ik ben blij met de geboden oplossing! & weer wat geleerd.
Reputatie 7
Badge +17
Paul_ schreef:

Haha nee. Ik heb uitgelegd hoe je het uit kan schakelen, en s.postma heeft het daadwerkelijk gedaan :P

Haha! Dat dacht ik al wel. Ik dacht effe een geintje ertussendoor! 😛
Reputatie 7
Badge +17
s.postma schreef:

Top geregeld Paul! Toch handig als ze achter de schermen mee kunnen kijken D. Datema, en in deze tijd is niets meer zo geheim....ze weten bijna alles van ons... behalve de pincode meen ik? Maar ja ook dat is tegenwoordig de vraag... :8

Over uw pincode hoeft u niet bang te zijn! 😉 Maar Paul_ kan ook niet in uw telefoon kijken. Ik zat Paul_ effe te plagen! 😃
Reputatie 7
Badge +23
Nee, de pincode kan ik (gelukkig) niet zien 😉

Geintje tussendoor mag altijd! 🙂
Paul_ schreef:

Nee, de pincode kan ik (gelukkig) niet zien 😉

Geintje tussendoor mag altijd! :)

Dat mag altijd, daar houdt ik wel van! 😛
DennisDatema68 schreef:

s.postma schreef:

Over uw pincode hoeft u niet bang te zijn! 😉 Maar Paul_ kan ook niet in uw telefoon kijken. Ik zat Paul_ effe te plagen! :D

Hahahaha geen probleem hoor daar ik hou ik wel van als mensen elkaar beetje plagen... dat houdt het werken juist leuk 😃
Reputatie 7
Badge +23
Zo is 't!
Reputatie 7
Badge +17
Paul_ schreef:

Zo is 't!

Ik dacht nou zal Paul_ komen met het antwoordt van: "Dennis krijgt nog wel billenkoek! 😛

Hahaha!

Reageer