Beantwoord

Prepaid tegoed verdwenen na koppelen nummer in MijnKPN

  • 19 November 2022
  • 9 reacties
  • 84 keer bekeken

Prepaid tegoed is verdwenen na koppelen van nummer in MijnKPN app. Graag verdwenen tegoed van € 10 weer terugboeken. 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 1 December 2022, 19:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @GerritZ en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat je tegoed verdwijnt. Is het helemaal verdwenen, of staat het alleen niet in de MijnKPN app? SMS gratis het woord SALDO naar 1266 en ontvang een gratis sms met je tegoed. Staat de €10,- daar wel op, of ook niet? Mocht het in de SMS wel kloppen, dan duurt het vermoedelijk even voor alles in de app ingeladen is. Hopelijk is dat inmiddels wel weer hersteld, maar zo niet, laat het hier gerust weten! 

Hallo @Sanne_M, het bedrag is nog steeds foetsie. Hopelijk kan hier nog iets aan gedaan worden. 

Reputatie 7
Badge +17

Ook per SMS komt de €10,- niet tevoorschijn dus? Zo niet, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met het 06-nummer en het simkaartnummer (onder persoonlijke opmerkingen) waar het over gaat? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 

Fixed!

@Sanne_M Fixed. 

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt! Je hoeft trouwens niet twee keer te reageren hoor. 🙂 Ik werk niet altijd, maar je krijgt altijd reactie in je topic wanneer ik wel weer werk! 

Ik heb gekeken op het 06-nummer in je profiel, en zie dat er €10,- tegoed op dit nummer staat en dat je nog €3,83 bonustegoed hebt. De €10,- die je eerder noemde staat er dus nog op en is er op 19 november opgezet volgens mijn systeem! Mocht je toch tegoed missen, laat het hier gerust weten en laat dan ook weten wanneer je deze opwaardering ongeveer gedaan hebt. Dan kan ik dit verder uitpluizen. 

@Sanne_M Het tegoed dat van 19 november heb ik gestort nadat ik constateerde dat alle tegoed was verdwenen. De storting daarvoor (waarvan het bedrag dus foetsie is) was op 15 september. 

 

Reputatie 7
Badge +17

Check. Die opwaardering zie ik ook terug in mijn systeem, maar dat beltegoed is opgebruikt. Sinds de opwaardering is er van september t/m 12 oktober op veel dagen steeds een beetje data verbruikt waardoor het beltegoed op 12 oktober op was. Als je in de prepaid app onderaan naar ‘Historie’ gaat, dan kun je je verbruik inzien. Daar zou het verbruik voor de MB's (data) ook in moeten staan, dus het is gelukkig niet verdwenen. Alleen opgebruikt. 🙂

@Sanne_M Ik kan je alleen maar gelijk geven. Ik meende zeker te weten dat ik internet voor deze kaart had uitgeschakeld  Maar dat was dus niet zo  bedankt, raadsel opgelost