Beantwoord

Prepaid tegoed verdwijnt zonder verbruik

  • 4 October 2019
  • 8 reacties
  • 693 keer bekeken

Prepaid kosten afgeschreven zonder dat met dit toestel gebeld wordt.
icon

Beste antwoord door Misja20 5 October 2019, 09:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Dat komt waarschijnlijk omdat je smartphone op de achtergrond toch data verbruikt.

Als je dat niet wilt kan je beter mobiel internet volledig uitschakelen en zo instellen dat je alleen kan internetten via Wifi.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Geleen1953, welkom! Ik denk dat Misja20 het bij het rechte eind heeft. Heb jij je mobiel internet aanstaan? Zo ja, kan je ervoor kiezen om een bundel aan te zetten óf inderdaad je mobiele internet uit te zetten. Mocht er iets anders aan de hand zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Dan kijk ik met je mee.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Was alles zo duidelijk? Als er nog vragen zijn, laat het gerust weten.

hoe schakel je mobiele netwerken uit. Nu verdwijnt er zomaar mijn prepaid tegoed! I heb een samsung Galaxy A5

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Ineke1944 

Veeg het meldingenscherm vanaf de bovenrand van het scherm helemaal naar beneden. Dan zie je als het goed is de “snel instellen” toetsen. Zorg dat de toets Mobiele gegevens uit staat (dus grijs), dan kan er geen mobiele data meer gebruikt worden.

 

Ga t meteen doen 

  Bedankt voor de tip :heart_eyes:

Na dat ik mobiele netwerk heb uitgeschakeld is er niets meer van mijn tegoed afgegaan. Heel erg bedankt

Was in een week 14 euro armer.

Van kpn alleen gehoord roaming uitzetten 

 Gelukkig is het zo te zien nu verholpen.  Groet Ineke

Reputatie 7
Badge +21

Dat is mooi @Ineke1944 , graag gedaan. 

Ze hebben een beetje gelijk. Ook "roaming uit" zorgt ervoor dat data uitgeschakeld wordt, maar alleen data in het buitenland.​​​​​ Dat is roaming tenslotte.