Beantwoord

prepaid telefonisch opwaarderen

• 22 december 2013
  • 3 reacties
  • 5684 keer bekeken

Opwaarderen met Rabofoon werkt niet meer. ik heb mij volgens uw aanwijzingen aangemeld voor mobiel opwaarderen en op bankafchrift een 5-cijferige code ontvangen.

1244 gebeld en menu gevolgd, na vermelding "toets de op uw bankafschrift vermelde code en verander deze daarna in een 4-cijferige code" de ontvangen code ingetoetst en krijg de melding:

deze code is onjuist. Diverse keren geprobeerd maar het lukt gewoon niet.

Diverse keren gebeld met  0800-0105 maar daar kom ik ook niet verder: wat nu ?

mijn nr is 06-********  en vgls "mijn kpn"staat dit nr geregistreerd.

Gaarne oplossing

H.W. de Kok

Note:

Bericht bewerkt door Admin in het kader van het privacybeleid op het Forum.

(Bewerkte gegevens opgeslagen ter verwerking door KPN)

icon

Beste antwoord door hermandekok 15 januari 2014, 16:50

Op het nieuwe bankafschrift van december nu wel een pincode ontvangen van 4 cijfers en nu is het wel gelukt. Probleem eindelijk opgelost !

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste H.W. de Kok,

Erg vervelend dat het opwaarderen niet lukt. Ik zie echter dat het om Hi pre-paid gaat. Ik wil je daarom adviseren hen te benaderen via een van hun social kanalen: Twitter@Hi-webcare of www.facebook.com/hi. Zij kunnen je verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Beste Jemy

Als ik Hi bel en mijn telefoonnummer invoer dan roept men "dit is een KPN nummer" en wordt ik doorverbonden met KPN. Gisteren een Hi-winkel binnengestapt en na diverse telefoontjes door het personeel naar Hi en KPN werd mij daar bevestigd dat het simkaartje welliswaar van Hi is maar het nummer een KPN-nummer is.

Op "mijn KPN"staat het nummer reeds geregistreerd maar ik kom nog geen stap verder.

Ik zou gaarne gewoon een nieuwe code hebben want deze werkt niet.

Mvg. Herman de Kok

Op het nieuwe bankafschrift van december nu wel een pincode ontvangen van 4 cijfers en nu is het wel gelukt. Probleem eindelijk opgelost !

Reageer