Beantwoord

prepaid telefoon pukcode en ww matchen niet. sms verificatiecode wordt naar geblokkeerde prepaid tel gestuurd

  • 16 January 2021
  • 8 reacties
  • 85 keer bekeken

Als u nog 7 keer onjuiste PUK invoert wordt SIM vergrendeld. Na invoeren PUK met nieuw wachtwoord met bevestiging is weer een poging mislukt. Via app geprobeerd maar die stuurt verificatiecode naar de geblokkeerde telefoon.  Hoe krijg ik mijn telefoon weer aan de praat?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 January 2021, 14:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Kuil, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag de naam , postcode en huisnummer, geboortedatum, het 06-nummers en het simkaartnummer. 

Aangezien het een prepaid is kan het zijn dat je je gegevens hier niet aan hebt gekoppeld. Zou je te verificatie een nummer kunnen benoemen dat onlangs is gebeld of ge-sms't? 

Dank voor reactie.  Ik zie echter in het profiel geen mogelijkheid om de gevraagde gegevens in te vullen.  Alleen naam, emailadres en telefoonnummer. Koppelen gaat niet, de verificatiecode wordt immers naar het toestel gestuurd dat geblokkeerd is. Dit gebeurt ook met de prepaid app.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Kuil . Zet die gevraagde informatie in je forum profiel in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.

Dit heb ik gedaan.

Reputatie 7
Badge +24

Heb je ook het 06-nummer voor me? Even invullen in het profiel. 

Op jouw adres vind ik alleen een beëindigd abonnement en op dat simnummer vind ik helemaal niets. Is dat nummer wel actief? Of heb je het langer dan 6 maanden niet meer gebruikt? 

Beëindigd abonnement is van mijn vrouw.  Kan me niet voorstellen dat het toestel 6 maanden niet gebruikt is.

Heb het nummer in mijn profiel gezet.

Reputatie 7
Badge +24

Gevonden, ik heb je een privébericht gestuurd met de pukcode die ik hier heb. 

Reputatie 7
Badge +24

Bericht van Kuil gehad dat alles weer werkt met de verzonden pukcode. :relaxed: