Beantwoord

Prepaid van Telfort geblokkeerd

  • 26 September 2019
  • 10 reacties
  • 558 keer bekeken

Krijg alleen nog maar noodnummers en kan wel inloggen op mijn Telfort ga naar persoonlijke instellingen maar dan is er niets te zien Geloof ook niet dat ik op moet waarderen want ik heb geen sms gehad daar over het is over gezet naar KPN las ik Ik heb daar geen sms van gehad Heb me nu aan gemeld bij KPN maar ik moet een sms doen of bellen maar me mobiel werkt dus niet dan kan dat ook niet Dan word er gezegd dat ik de prepaid app van KPN moet instaleren dat lukt ook niet
icon

Beste antwoord door Ria Lindenberg 30 September 2019, 22:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Ria, welkom hier.

Wat is er precies aan de hand? Je kunt niet meer bellen maar nog wel gebeld worden? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer erbij vermelden ergens, maakt niet uit waar.

Ik hoor graag van je.
Geachte

Ik heb mijn profiel bijgewerkt
Hoop dat het snel word opgelost
Zeker omdat er nog bijna 80 euro op de simkaart staat

Vriendelijke groeten Ria
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel ik heb dit voor je nagekeken.

Dit komt doordat je 6 maanden geen gebruik hebt gemaakt van je tegoed. Dit betekent zelf bellen, een sms'je sturen of data gebruiken. Het zit als volgt:

Heb je je prepaid-tegoed 6 maanden niet gebruikt?
Als je langer dan 6 maanden je aansluiting niet gebruikt, wordt je beltegoed bevroren voor 90 dagen. Je kunt dan nog wel gebeld worden, bellen naar gratis nummers en opwaarderen.
Om je prepaid-tegoed weer vrij te maken, moet je het binnen 90 dagen na de bevriezing opwaarderen. De oplossing is om nu op te waarderen en voortaan in ieder geval 1 keer per 6 maanden een belletje plegen of een sms'je versturen.

Ik zie overigens dat je hier 2 waarschuwingen voor hebt gehad.

  • De eerste op 5 augustus: "Beste klant, let op! U hebt 5 maanden geen gebruik gemaakt van uw telefoon, waardoor uw tegoed en nummer over 30 dagen worden geblokkeerd. Gebruik uw telefoon of waardeer snel uw tegoed op via kpn.com/onlineopwaarderen op om uw nummer en tegoed te behouden. Groet, KPN "
  • De tweede op 4 september: "Beste klant, let op! U hebt 6 maanden geen gebruik gemaakt van uw telefoon, waardoor uw tegoed en nummer over 30 dagen worden geblokkeerd. Gebruik uw telefoon of waardeer snel uw tegoed op via kpn.com/onlineopwaarderen op om uw nummer en tegoed te behouden. Groet, KPN "
Geachte Ik heb geen bericht gehad Maar op U advies heb ik dus opgewaardeerd met tien euro
Maar het blijft het zelfde nog geen bereik alleen noodnummers Weet niet wat ik nu moet doen Vriendelijke groeten Ria
Reputatie 7
Badge +24
Dat is mooi. Bij ons is het nu actief, zou je je toestel opnieuw willen starten zodat er opnieuw een verbinding wordt gemaakt?
Geachte Helaas uit gezet op nieuw opgestart maar blijft het zelfde alleen noodnummers dus kan er niks mee geeft ook aan U simkaart staat geen verbinding toe op dit netwerk Vriendelijke groeten Ria
Reputatie 7
Badge +24
Dit is ontzettend vreemd, ik kan het ook niet plaatsen. Alles staat aan deze kant actief. Je bent wel met het KPN netwerk verbonden? Kunnen anderen jou wel bereiken?

Zou je ajb willen kijken welk nummer op het simkaartje zelf staat? Zodat ik dit kan vergelijken met wat wij hier zien?
Geachte nee ze kunnen mijn ook niet bereiken Het nr wat op de simkaart staat is *

heb het maar onder elkaar gezet en er staat Telfort op

ik krijg KPN netwerk verbonden ook niet

vriendelijke groeten Ria

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
Hij doet het in eens erg vreemd kreeg nu ook het sms dat ik had opgewaardeerd Heb alleen de simkaart er uit gehaald en op nieuw er in gedaan Maar alles doet het gelukkig weer Heel erg bedankt voor de adviezen
Reputatie 7
Badge +21
@Ria Lindenberg, fijn om te horen dat hij inmiddels werkt. Ik wou net kijken wat er precies mis was! Super, veel plezier ermee!