PrePaid verbruik

  • 15 oktober 2012
  • 4 reacties
  • 11560 keer bekeken

Ik heb prepaid SIM only. Ik heb me aangemeld voor Mijn KPN.

Als ik mijn mobiele nummer wil registreren, kom ik in het scherm voor 'voicemail instellen'.

Vooruit maar ja, hoewel ik geen voice mail wil. Bericht van de website: voicemail kan niet worden ingesteld voor mijn nummer. En dan houdt alles op.

Ik zou mijn verbruik willen checken via Mijn KPN. Ik hoop alsnog dat dat kan.

Wie weet er raad? Vast bedankt.


4 reacties

hoe kan ik achterhalen wat het verbruik is van mijn prepaidtegoed? Via MijnKPN lukt het me niet...

Reputatie 6
Badge +2
Ik weet alleen dat je via *101# de status van het beltegoed kan achterhalen.

Via de KPN MB meter eventueel het dataverbruik.

Reputatie 4
Badge +2
Beste TheoDeed,

Wat je het beste kunt doen, is een nieuwe account aanmaken en even een toestel (waarop je SMS kunt ontvangen) bij de hand houden zodat je je nummer kunt koppelen tijdens de registratie. Als je dat namelijk achteraf doet te doen, is de kans groot dat het misloopt.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Deze oplossing leek me echt het ei van Columbus. Helaas, bij KPN slapen ze nog. Dus geen email met inloggegevens, ook niet na vijf uur wachten. Ik word wel een beetje moedeloos.

Reageer