Beantwoord

prepaid verdwijnt

• 10 oktober 2015
  • 5 reacties
  • 420 keer bekeken

Ik heb prepaid en heb laatst 10 euro opgewaardeerd. Vandaag keek ik hoe veel ik nog over had en dat was 0 euro. Ik heb maar een paar SMS'jes gestuurd. Dit is al een keer eerder gebeurt. Kunnen jullie mij helpen? Groetjes Fleur.
icon

Beste antwoord door Cindy_ 16 oktober 2015, 10:42

Hallo Fleur, 

Heb je inmiddels duidelijkheid over waar je beltegoed aan opgaat? Zo niet, dan hoor ik dat graag en kijk ik het na voor je. 

Met groet, 

Cindy

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Wat mij te binnen schiet: mobiel internet? Een SMS dienst?

Robin
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Fleur, 

Welkom op het forum. Ik kan me goed voorstellen dat je wilt weten waar je beltegoed blijft. Een sms dienst is ook het eerste waar ik aan denk, net zoals . Heb je misschien onbewust een sms dienst geactiveerd? Dit kun je nagaan op de website van Payinfo. Als dat het niet is, dan kan ik voor je nakijken of het aan dataverbruik of aan bellen is opgegaan. Als je dit wilt weten, geef het dan even aan, dan kijk ik het na voor je. 

Met groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Fleur, 

Heb je inmiddels duidelijkheid over waar je beltegoed aan opgaat? Zo niet, dan hoor ik dat graag en kijk ik het na voor je. 

Met groet, 

Cindy

Cindy_ schreef op 16 okt '15 om 10:42u
Hallo Fleur, 

Met groet, 

Cindy

Ik heb gekeken op Payinfo maar daar stond verder niets. Zou u mij verder kunne helpen? groetjes Fleur

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Fleur, 

Ik kan voor je nakijken of je beltegoed is opgegaan aan dataverbruik of aan bellen/sms'en. Inhoudelijk kan ik niet nagaan wat er gebeurd is. Dit heeft te maken met de Wet op Privacy. Zometeen ontvang je een privébericht van me, als je deze wilt beantwoorden met je gegevens, dan kijk ik het voor je na. 

Met groet, 

Cindy

Reageer