Beantwoord

Prepaid verschil in aanbod

  • 3 January 2020
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

De vraag,  er zijn 2 prepaid kaarten die mijn intresse wekken maar snap het verschil niet.

1e 

Prepaid Sim-kaart incl. 1 GB

ACTIE! Nu inclusief € 10 beltegoed.

ACTIE! Je ontvangt nu €10,- gratis beltegoed en 31 dagen lang de 1GB bundel.

€9.99

 

2e

Prepaid Sim-kaart Onbeperkt Online

ACTIE! Nu inclusief € 10 beltegoed.

ACTIE! Je ontvangt nu €10,- gratis beltegoed en 31 dagen lang de Onbeperkt Online bundel.

€9.99

 

Is het zo dat je bij de 2e optie altijd internet hebt of alleen de eerste 31 dagen na aankoop, soort lokkertje?  Als dat niet zo is waarom bestaat optie 1 dan eigelijk, 1 GB VS Onbeperkt inyernet voor dezelfde  prijs.

Alvast bedankt voor de info gr wouter 

 

 

 

icon

Beste antwoord door PeterG 3 January 2020, 10:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Het zijn verschillende soorten bundels.

 

De Onbeperkt online bundel is wel onbeperkt maar tegen een snelheid van 128kbps.

Daarmee kan je bv geen youtube, netflix en dergelijke gebruiken. De snelheid van die bundel is alleen geschikt voor lichte internet zaken, als email, whatsapp, chatten en dat soort dingen.

Beide bundels zijn de eerste 31 dagen. Daarna zijn deze kaarten gelijk aan de standaard prepaid simkaart van, nu, aankoop € 4,99: dan zelf beltegoed storten en daar de bundels van aankopen.

Voor die € 5 extra koop je er dus meteen de 31 dagen-bundel snel internet (14,4 Mb/s; korting € 4,99) óf de 31 dagen-bundel onbeperkt internet ( 128 Kb/s; korting €3,99) voor.

p.s. de bundel snel internet is tot 31 dagen (dus tot het gebruik op is met een max van 31 dagen)

https://mobielshop.kpn.com/mobiel/prepaid

Hier zie je de losse bundels, aan te schaffen als je prepaid in gebruik is:

Je schaft ze aan met beltegoed, er moet dus wel opgewaardeerd zijn.

https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm

Dank voor de uitleg, het idee is dat thuis een telefoon is die werkt voor nood.  Dus dan is het best die van 4.99 te nemen aangezien je de bundel dus op moet maken bij de 9.99 kaarten.

Bedankt !!

@Wouter1234556 
Nog wel even dit (zeker als het voor nood is).

Een prepaid is geactiveerd na eerste gebruik*.

:warning: Een prepaid wel direct opwaarderen met eigen tegoed. Minimaal 10 euro. Daar kun je “eindeloos” mee doen mits de telefoon na elk gebruik* binnen 6 maanden weer gebruikt wordt.

*gebruik = zelf ermee bellen mét verbinding, sms sturen, internet gebruiken. Dat laatste zal met 'nood'telefoon niet het geval zijn want ik neem aan dat je (bv bij Blokker) daar dan een eenvoudig GSM toestel voor koopt.

Reputatie 7
Badge +21

@Wouter1234556, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Het gaat inderdaad om de snelheid die je krijgt bij de bundels.. Als je het voor nood gaat gebruiken, dan heb je dit niet echt nodig.. Verder zijn volgens mij al je vragen wel beantwoord, maar mocht je toch nog iets te binnen schieten dan hoor ik het graag!

Reageer