Beantwoord

Prepaidbundel in Noorwegen

  • 29 June 2019
  • 3 reacties
  • 157 keer bekeken

Hoi,

Ik weet na een chatconversatie met de klantenservice eigenlijk al wel het antwoord (bundel is ook voor Noorwegen geldig), maar ik vind de omschrijving van KPN nog steeds vreemd.

Op basis van de site van KPN zijn voor Noorwegen dezelfde tarieven geldig als in Nederland. Als bundel wordt dan ook bijvoorbeeld de bundel van 1GB aangeraden. Echter, bij die bundel staan de volgende specifieke voorwaarden:

"Alle bundels zijn in de hele EU, Andorra en Zwitserland te gebruiken."

Waarom staat Noorwegen (als niet EU-land) niet specifiek benoemd? Dit zal toch niet alleen bij mij tot verwarring leiden?
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 June 2019, 15:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Scherp ! Noorwegen is inderdaad geen onderdeel van de EU.

Dus moet de site aangepast worden.

🇳🇴
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Sjurm, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Je kan inderdaad, op het moment dat je Noorwegen intypt bij bij 'tarieven per land' zien dat je bundel in Noorwegen gewoon geldig is. Waarom Noorwegen niet bij Andorra en Zwitserland staat heeft volgens mij te maken met de afspraken onderling. Roaming in de EU is via bepaalde wetten geregeld en daar vallen landen als Noorwegen, Zwitserland en IJsland ook onder. Maar ik zal het doorzetten zodat dit nog even gecontroleerd kan worden. Tip, altijd even het land intypen dan krijg je alle informatie!
Reputatie 7
Badge +21
@Sjurm en @Noordzee ik weet niet of jullie het al gezien hadden, maar het is inmiddels aangepast op de website 😉

Reageer