Beantwoord

Prepaidkaart toevoegen aan abonnement

Ik heb een alarmsysteem besteld waar een simkaart in kan om een melding door te zenden naar een telefoon nummer.
De kans is groot dat er een grotere versie simkaart in moet en in mijn mobiel zit de kleinste dus wisselen gaat niet.
Is het mogelijk om via mijn abonnementnummer het tegoed van prepaid op te vragen en te regelen want met het alarmsysteem zelf is dat niet mogelijk.
Het kaartje pincodeloos maken bij de winkel is geen probleem daarna word het lastiger.

Groet nukubu
icon

Beste antwoord door Vikash 27 november 2018, 17:00

Goedemiddag @nukubu. Welkom op het forum van KPN. Je kan het prepaid tegoed opvragen via Mijn KPN. Op deze manier hoef je niet elke keer de simkaart in een mobiel toestel te stoppen. Als je het nummer koppelt aan KPN ID kan je het op deze pagina bekijken.

Tegenwoordig krijg je een 3 in 1 simkaart. Op deze manier past de simkaart altijd 😉

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @nukubu. Welkom op het forum van KPN. Je kan het prepaid tegoed opvragen via Mijn KPN. Op deze manier hoef je niet elke keer de simkaart in een mobiel toestel te stoppen. Als je het nummer koppelt aan KPN ID kan je het op deze pagina bekijken.

Tegenwoordig krijg je een 3 in 1 simkaart. Op deze manier past de simkaart altijd 😉

Reputatie 7
Badge +15
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer