Beantwoord

prepaidkorting samsung trend 2 lite

• 7 oktober 2015
  • 10 reacties
  • 379 keer bekeken

bij prepaidkorting.nl wordt de EAN code van witte Samsung trend 2 lite niet geaccepteerd.

Ben ik de enige??

icon

Beste antwoord door Joran 20 oktober 2015, 18:07

Bedankt voor de info! Je kunt het privébericht bekijken door hier te klikken. Als je die gegevens (per privébericht) kunt sturen moeten mijn collega's de status kunnen achterhalen. Ik ga er zo snel mogelijk achteraan.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Welke EAN gebruik je als ik vragen mag? Welke versie heb je? 2 of 4 GB?

Robin
mar-npk schreef op 7 okt '15 om 15:58u

bij prepaidkorting.nl wordt de EAN code van witte Samsung trend 2 lite niet geaccepteerd.

Ben ik de enige??

4GB, EAN 8806086817189 (staat op doosje). Afgelopen zaterdag gekocht in NL.

Ook code 8712421524004 geprobeerd(staat ook op doosje, onder de streepjescode maar werkt ook niet.

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Je kan misschien deze proberen: 8806086817196, naar mijn idee is degene die jij gebruikt voor de Witte 2GB versie.

Als deze niet werkt, zal je helaas op WebCare moeten wachten. Die reageren vanzelf in dit topic!

Robin
8806086817196 werkt ook niet. hopelijk volgt snel reactie van WebCare.

Reputatie 7
Badge +28
Dag mar,

Excuses voor de late reactie. Vreemd dat dit niet werkt, dit zijn inderdaad de codes voor de 2GB en 4GB variant. Heb je het contactformulier op de site al ingevuld? Bij problemen met de aanvraag van een cashback kunnen mijn collega's je via deze route verder helpen. Sorry dat ik je alsnog moet doorverwijzen :(

Joran schreef op 10 okt '15 om 14:48u

Dag mar,

Excuses voor de late reactie. Vreemd dat dit niet werkt, dit zijn inderdaad de codes voor de 2GB en 4GB variant. Heb je het contactformulier op de site al ingevuld? Bij problemen met de aanvraag van een cashback kunnen mijn collega's je via deze route verder helpen. Sorry dat ik je alsnog moet doorverwijzen Smiley Verdrietig

Joran,

Contactformulier heb ik vorige week ingevuld maar nog weinig reactie teruggehad, alleen dat het doorgestuurd is naar een afdeling die ermee bezig gaat. Vervolgens gevraagd welke afdeling dat is en een contactpersoon maar geen antwoord hierop. Duurt wel erg lang voor het toevoegen van een EAN nummer.

Een week verder en nog steeds niemand die probleem bij Consumercare heeft opgelost, blijkbaar heeft dit geen prioriteit. Jammer van de actie en slechte service. Na een week mag je toch verwachten dat probleem opgelost is.

Reputatie 7
Badge +28
Dag mar,

Sorry voor de hele late reactie :$
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's? Als dat niet het geval is ga ik er achter aan en navraag doen. Kun je daarvoor reageren op het privébericht dat ik heb gestuurd?

Joran schreef op 20 okt '15 om 15:33u
Dag mar,

Sorry voor de hele late reactie Verlegen smiley
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's? Als dat niet het geval is ga ik er achter aan en navraag doen. Kun je daarvoor reageren op het privébericht dat ik heb gestuurd?

Joran,

Ik zie geen privebericht. Van prepaidkorting@consumercare.info het volgende ontvangen:

wij zij een extern bedrijf die deze actie voor KPN verzorgt. Wij hebben uw vraag doorgestuurd naar de betreffende afdeling (14 okt j.l.).

Ik krijg geen info over de betreffende afdeling en een snelle oplossing laat ook op zich wachten. Na 14 okt 2015 heb ik niets meer gehoord.

Marianne

Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor de info! Je kunt het privébericht bekijken door hier te klikken. Als je die gegevens (per privébericht) kunt sturen moeten mijn collega's de status kunnen achterhalen. Ik ga er zo snel mogelijk achteraan.

Reageer