Beantwoord

Prepaidtegoed lijkt geldigheid te hebben en zie niet het volledige tegoed

  • 27 April 2020
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik heb prepaidkaart gekocht, aktie is 10 euro beltegoed. Ik heb kpn id aangemaakt en 06 gekoppeld. Heb nu beltegoed van 4 euro ipv 10. Het bedrag zou ook onbeperkt blijven staan, nu zie ik dat het op 30 oktober 2020 vervalt.

 

Admin: topic naar juiste topic verplaatst en titel aangepast i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 April 2020, 10:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Wat gebeurt er als je het beltegoed opvraagt via SMS?

"Sms gratis het woord 'SALDO' naar 1266 en ontvang een gratis sms'je met al je tegoeden.
Bel *101# voor je beltegoed of *107# voor je extra tegoed. Binnen enkele seconden zie je hoeveel prepaidtegoed je nog hebt."

Heeft u daarnaast misschien mobiele data aanstaand, waardoor de mobiele telefoon data gebruikt?

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Lakie 

Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is inderdaad onbeperkt geldig. Er is 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting minstens 1 keer in de 6 maanden gebruiken (zelf bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen). Dus iedere keer als je tegoed gebruikt, zal de datum doorschuiven.

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Lakie. Je vragen zijn door Ruud en Jeroen al beantwoord zo te zien :slight_smile:  
Het extra tegoed wat je krijgt door het aanmaken van een MijnKPN is op te vragen via *107#, die zie je niet als je je normale tegoed opvraagt. Heb je het daarmee kunnen opvragen?