Beantwoord

Prepaidtegoed nog over na overstap op abonnement, kan ik dit terugkrijgen?

  • 18 February 2023
  • 8 reacties
  • 118 keer bekeken

Mijn dochter heeft nog 15 euro op haar prepaid kaart staan. Maar nu krijg ik vandaag de nieuwe kids-sim kaart binnen en jullie adviseren deze zo snel mogelijk te registeren. Het zou zonde zijn die 15 euro te verliezen. Wat kan ik daar aan doen?, 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 March 2023, 21:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Is het KPN prepaid nummer met nummerbehoud overgezet naar het abonnement? Dan krijg je het overblijvende tegoed terug via de eerste rekening van het nieuwe abonnement.

bron: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/overstappen/prepaid-naar-abonnement.htm

Zie daar de veelgestelde vragen onderaan de pagina.

Goedenavond, 

 

helaas heb ik het openstaande beltegoed nog niet terug mogen ontvangen, terwijl ik wel mijn factuur heb betaald. 
 

Graag ontvang ik het tegoed zo snel mogelijk retour. 
bij voorbaat dank! 

Reputatie 7
Badge +24

Zou je de vraag van RBxx nog willen beantwoorden? 

Is het KPN prepaid nummer met nummerbehoud overgezet naar het abonnement? Dan krijg je het overblijvende tegoed terug via de eerste rekening van het nieuwe abonnement.

bron: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/overstappen/prepaid-naar-abonnement.htm

Zie daar de veelgestelde vragen onderaan de pagina.

Het is namelijk wel van belang dat het prepaidnummer van KPN naar een KPN abonnement is overgegaan. 

Ik hoor graag van je. 

Jazeker is het bij KPN gebleven. Van prepaid naar abonnement. Vr. Gr. 

Reputatie 7
Badge +24

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Het gaat me in ieder geval om het 06-nummer. 🙂

 

Ik heb het ingevuld. Het gaat om het nummer met 541 aan het eind. Vr. Gr. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, de € 15,- worden op je eerstvolgende factuur in mindering gebracht. Excuus dat het wat langer en op deze manier moest duren. 

Hartelijk dank!