Beantwoord

prepaidtegoed verdwenen

  • 7 February 2020
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

Hoe kan mijn tegoed op zijn zonder te gebruiken.

Ik heb alleen bellen en geen internet.

ik vind het een beetje raar.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

icon

Beste antwoord door RBxx 7 February 2020, 11:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Waarschijnlijk heb je wel nog steeds mobiel internet aanstaan, zelfs als je niet actief internet gebruikt, verbruikt je smartphone toch data op de achtergrond, wat dus beltegoed kost.

Als je toch niet via het mobiele netwerk wilt internetten, maar bv alleen via wifi, dan kan je het beste via de instellen van je smartphone, mobiel internet uischakelen, je kan dan geen ongeziene internet kosten meer maken.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @jacwijk ben je soms afgelopen jaar overgezet van Telfort prepaid naar KPN prepaid?

Bij Telfort kon je alleen internet gebruiken met een databundel, anders stond internet vanzelf “uit". Maar bij KPN staat internet altijd “aan” en als je dan geen databundel hebt aangeschaft gaat het ten koste van het beltegoed.

Wil je dat niet, zet dan (zoals @Misja20 al aangeeft) via instellingen in de smartphone “mobiele data” uit.

Reputatie 7

@jacwijk, welkom op het KPN forum. Waar is mijn tegoed gebleven? Goede vraag. RBxx en misja weten raad. Bij (ongemerkt) data-activiteiten van je toestel wordt je tegoed verbruikt. Je kunt dat oplossen door de tips hierboven op te volgen. Heb je nog vragen? Laat het ons weten, we helpen graag :) 

Reputatie 7

Hey @jacwijk, helaas hebben we geen bericht meer van je gehad. Ik neem aan dat je vraag is beantwoord en dat je met bovenstaande adviezen je dataverbruik kunt beheren. Mocht je toch nog vragen hebben, we staan hier voor je klaar :) 

Reageer