Beantwoord

Prepaidtegoed weg door internetverbruik

  • 5 August 2019
  • 5 reacties
  • 277 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
pas lid bij de KPN mijn ifhone opgewardeerd en heb dan ruim 18 euro beltegoed door een foutje stond mijn mobiel netwerk s,middags een tijdje aan en wat denk je ,al het beltegoed weg ,zonder ook maar iets gebruikt te hebben, ik wacht nu maar even met opwarderen moet het eersteven verwerken

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic
Topic verplaatst naar het juiste board
icon

Beste antwoord door Nadia 7 August 2019, 09:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @jgw
Dat is het nadeel van Prepaid.
Misschien is het te overwegen om een goedkoop Sim-only abonnement te nemen voor je iPhone?
Je kunt dan ook in aanmerking komen voor KPN-compleet indien je ook TV en internet afneemt en dan kost het je zelfs €5 euro minder plus een gratis zenderpakket.
Met compleet heb je al een Sim-only abonnement vanaf €10,- p maand
Hoi @jgw
Dat is het nadeel van Prepaid......

....bij KPN als jgw voorheen bij Telfort zat had hij/zij daar geen last van.

Laagste Sim only met data kost maandelijks €20,00 of €15,00 met de Compleet korting, niks ten nadele van KPN er zijn dan toch echt voordeligere opties de €10,00 is onbeperkt bellen zonder data ook dit kan elders voordeliger zelfs met data erbij. Het TV pakket naar keuze en de dubbele data is het verkoop argument. Dan nog alleen met thuis internet en TV bij KPN.
Reputatie 7
Hallo @jgw, welkom op het KPN forum. Dat is inderdaad even schrikken! Bij een prepaidkaart betaal je precies wat je verbruikt tot je tegoed op is.

Zoals huistijger hier aangeeft, is het misschien het overwegen waard om een Sim-Only te nemen. Een Sim Only-abonnement is ideaal wanneer je over in de EU wilt kunnen internetten zonder je zorgen te maken over extra kosten. Met een Sim Only betaal je een vast bedrag per maand voor je MB-bundel. Luister je graag onderweg naar muziek? Of een filmpje vanaf YouTube of Netflix. Dat zijn echte data vreters en zo kun je ongemerkt snel door je prepaidtegoed raken. Zodra de MB-bundel op is, verlagen we namelijk de snelheid, maar betaal je niets extra’s. Zo voorkom je onplezierige verrassingen. Wanneer je het combineert met een vast internet (en TV) van KPN krijg je ook nog eens leuke voordelen; KPN Compleet!

Gebruik je echt heel weinig data? Of eigenlijk nooit op het 3G/4G-netwerk maar alleen via WiFi? Dan is het verstandig om via de instellingen van je iPhone mobiele data uit te schakelen.

Of, wanneer je wel graag af en toe met prepaid onderweg wilt internetten dan zijn er ook nog (data)bundels.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze hier gerust. We helpen je op het forum graag 🙂
bij de KPN kunnen ze toch zien dat ik geeeeen internet heb gebruikt ,maar ben per ongeluk wel mijn volledige saldo van ruim 18 euro kwijt ,dat is voor mij hetzelfde als stelen !!!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @jgw
Let een beetje op je woorden.
Zo begin je geen discussie.
Je geeft in jouw verhaal de KPN de schuld terwijl je ook zegt dat het je eigen schuld is.
Lees maar eens goed na wat je schrijft.
" ben per ongeluk mijn saldo kwijt...."
Dus... wie zijn schuld is het dan?
Ik begrijp dat het zuur is om 18 euro te verliezen, maar daar kan de KPN niets aan doen omdat jij je telefoon aan laat staan, toch?
Met schelden bereik je niets en zeker niet om iemand zo ernstig te beschuldigen als jij doet.

Overigens om nu een nieuw Topic te starten is ook niet handig.
Je doelt natuurlijk op dit topic:
https://forum.kpn.com/prepaid-16/prepaidtegoed-weg-door-internetverbruik-477560
En dat is toch prima beantwoord?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reageer