Beantwoord

Probleem met KPN prepaid app: opwaardeerbedrag wel van rekening afgeschreven, maar niet bij beltegoed

  • 17 September 2020
  • 8 reacties
  • 141 keer bekeken

Reputatie 1

Beste KPN-specialist,

Ik heb getracht rechtsstreeks via de KPN-prepaid app mijn beltegoed op te waarderen met 20 Euro en betaalmethode Ideal gekozen. Het bedrag is WEL van mijn bankrekening afgeschreven, maar de 20 euro is NIET bijgeboekt bij mijn beltegoed.

Is er een actieve moderator die mij kan helpen?

Dan stuur ik een privébericht met de bevestiging van mijn bankafschrijving, mijn ordernummer en mijn 06-nummer, zodat ik mijn betaalde beltegoed hopelijk alsnog krijg. 

Met vriendelijke groet, Blackie

 

 

​​​

icon

Beste antwoord door blackie78 17 September 2020, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 1

Wat fijn dat sommige dingen vanzelf goed komen.

De 20 euro is door KPN vandaag teruggestort op mijn bankrekening. 

Dus dit topic kan gesloten worden.

Met vriendelijke groet, 

Blackie 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @blackie78, goed nieuws dus uiteindelijk! Als we ‘te veel’ van je ontvangen hebben door een mislukte aankoop, krijg je dat inderdaad  automatisch weer teruggestort, zoals je hebt gemerkt :relaxed: Top dat je het nog even hebt laten weten!

Reputatie 1

Hoi Maja, 

Bedankt voor je reactie. En de systemen van KPN zijn kennelijk zo slim dat ze in dit geval zelfstandig één en ander kunnen herstellen. 

Goed om te weten voor de toekomst. 

 

Met vriendelijke groet, 

Blackie 

Reputatie 7
Badge +20

Laten we allereerst hopen dat het in de toekomst gewoon goed gaat met je betalingen :wink: Maar inderdaad goed om te weten dat je hoe dan ook je geld weer terug krijgt, mocht het toch een keer mis gaan!

Reputatie 1

Hoi Maja, 

Het ging mis met mijn betaling op het moment dat ik helemaal geen beltegoed meer had (Ik kreeg een waarschuwing toen ik minder dan 1 euro had, en vervolgens stond ik in no time op 0).

Misschien speelde dat een rol bij het daarna fout gaan van de betaling. 

Mijn beltegoed moest als het ware "gereanimeerd" worden.. Kon niet meer via sms opwaarderen omdat ik dus echt geen cent meer had. 😒

Naar aanleiding van dit gebeuren heb ik eigenlijk nog wel een tip voor KPN:

Het is al top dat jullie waarschuwen als het einde van het beltegoed in zicht is, maar het zou helemaal fijn zijn als die waarschuwing iets eerder zou komen, bijvoorbeeld bij 5 euro. 

Als je buiten op internet zit via het mobiele netwerk, gaan de euro's er hard doorheen... 

Met vriendelijke groet, 

Blackie 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga deze tip doorgeven aan de Prepaid mensen, de waarschuwing bij 1 euro zal er sowieso blijven maar ik ben het met je eens dat het geen kwaad kan om een extra waarschuwing toe te voegen :blush:

Reputatie 1

Hoi Maja, 

Fijn dat je het wilt doorgeven.:thumbsup:

Met vriendelijke groet, 

Blackie 

 

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan hoor!

Een vriendelijke groet terug :blush: