Beantwoord

Probleem met prepaid app

  • 24 January 2020
  • 8 reacties
  • 215 keer bekeken

Zelfde probleem: app stopt na kiezen van internetbundel en "next" (althans, melding dat app stopt maar blijkt open in achtergrond, maar niet in volgende stap bestelling).

App opnieuw geïnstalleerd, helpt niet.

Android 7.1.2 op Fairphone 2.

En dan suggereert het topic over problemen met prepaid-app dat die opgelost zouden zijn …

Was tot de zomer redelijk tevreden Telfort-prepaid-klant. Was al minder tevreden over KPN-prepaid, vooral vanwege afwezigheid bundel 50MB. Maar het gestuntel met de app sinds eind oktober - werkelijk ongelofelijk. Incl. absurde reactie op melding via website. (Om van klunzige Engels in app maar te zwijgen.)

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door AdrB 4 February 2020, 00:48

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @AdrB. Van harte welkom hier. Lastig dat je steeds de melding krijgt dat de applicatie onverwachts gestopt is. Ik begrijp dat het opnieuw installeren van de app het probleem niet oplost. Kun je voor de zekerheid controleren of je toestel is voorzien van alle laatste updates? En kun je verder je 06-nummer invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Dag Natasja,

Dank voor je reactie. M'n Fairphone2-operating-system is up-to-date. Ik heb de versie toegevoegd aan m'n profiel, evenals 06-nr. 

Maar het probleem lijkt toch echt een haperende KPN-app te zijn -- zie ook de meldingen van @jblokpoel (waar mijn bericht een reactie op was voordat "admin" er een apart topic van maakte) en van @jessy1970 -- zie  hier  en  hier .

Ondertussen heb ik ook geprobeerd andere internet- en belbundels te bestellen, steeds met resultaat "Prepaid has stopped".

PS - Zou het niet handig zijn als het woord "bundel" voorkomt in titel van topic? Ik kan dat zo te zien niet veranderen.

Ik begrijp echt niet waar de KPN op dit forum mee bezig is.

Er worden zomaar eigen (van moderators) antwoorden verwijderd. Dit gaat met name om een post van een moderator gisteren dat er wat aan de Prepaid app mankeerde mbt activeren van bundels.

Reactie op mijn topic van AdrB wordt zomaar naar een ander topic verplaatst.

Slechte beurt voor een communicatiebedrijf.

Reputatie 7
Badge +21

@jblokpoel en @AdrB, ik heb ook gereageerd in het andere topic met uitleg waarom we dit soort berichten afsplitsen. Ik heb voor jullie beide een ticket aangemaakt.

@Susan_ , Dank voor je reactie.

Ik begrijp wel dat er (soms) iets voor te zeggen is om een topic af te splitsen, maar een nadeel kan zijn dat het dan om individuele problemen lijkt te gaan, ipv een probleem met de Prepaid-app - waar het in dit geval toch echt op neer lijkt te komen.

Ik heb het zelf niet gezien, maar @jblokpoel  had het over een bericht van een moderator waarin aangegeven werd dat er een probleem was met het activeren van bundels - dat vervolgens weer verwijderd is. 

Voor bezoekers van het forum zou het juist heel handig zijn als ze kunnen lezen dat een probleem bij KPN bekend is! Dat scheelt individueel gedoe - ook voor de moderatoren. (Zie ook mijn suggestie om het woord "bundel" in naam van topic op te nemen.)

Afijn, hopelijk kan het opgelost worden.

 

Met de update van de prepaid-app van 3 februari lijkt het probleem opgelost! (Op dit moment geen bundel nodig, dus niet verder geprobeerd dan bundel selecteren en "next".) 

Dus, dank, @Susan_ , voor het doorgeven van het probleem, en ook degenen die de app gerepareerd hebben.

Hopelijk functioneert alles voortaan wel goed.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @AdrB. Ik begrijp dat je weer internetbundels kunt bestellen? Goed om te lezen dat je na de update van de app geen problemen meer ervaart. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, dan lees ik het graag.

Reageer