Beantwoord

Probleem sms naar 6688 ivm nummerbehoud

  • 13 February 2020
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Heb nummerbehoud aangevraagd, en de sms ontvangen waarin wordt gevraagd “JA” te sms-en naar nummer 6688, echter na vele pogingen moet ik concluderen dat dit niet mogelijk blijkt. Graag een oplossing voor dit probleem, als het even kan zonder naar een fysieke winkel te moeten. Alvast bedankt voor de moeite!

(ben geen lyca klant, maar dekamobiel, kan deze instellingen nergens vinden op mijn telefoon “nokia 1189, en swissphone) en er is genoeg beltegoed voor een sms)

icon

Beste antwoord door webbie 13 February 2020, 19:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

ook ik zit met dit probleem, is er een mogelijkheid dit op te lossen zonder naar een KPN winkel te moeten, daar dit nogal lastig voor me is.

Heb nummerbehoud aangevraagd, en de sms ontvangen waarin wordt gevraagd “JA” te sms-en naar nummer 6688, echter na vele pogingen moet ik concluderen dat dit niet mogelijk blijkt. Graag een oplossing voor dit probleem, als het even kan zonder naar een fysieke winkel te moeten. Alvast bedankt voor de moeite!

(ben geen lyca klant, maar dekamobiel, kan deze instellingen nergens vinden op mijn telefoon “nokia 1189, en swissphone) en er is genoeg beltegoed voor een sms)

 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

is inmiddels telefonisch opgelost!

Reputatie 7
Badge +30

Ha @webbie, welkom en sorry voor de late reactie! Wat fijn om te lezen dat het je inmiddels gelukt is met behulp van een collega. Goed dat je het nog even liet weten!