[Opgelost] Problemen KPN Prepaid app sinds update

  • 2 November 2019
  • 294 reacties
  • 18918 keer bekeken
[Opgelost] Problemen KPN Prepaid app sinds update
Reputatie 7
Badge +25

- OPGELOST - 

Zoals velen van jullie hebben gemerkt zijn er sinds de update van de KPN Prepaid app problemen. Ik heb de verschillende topics hier samengevoegd zodat het wat overzichtelijker is voor iedereen.

Ik heb onderstaande problemen allemaal doorgezet naar mijn collega's die op dit moment druk bezig zijn om het op te lossen. Zodra we een update kunnen geven zullen we dat hier gelijk doen. Excuses voor het ongemak!

Hieronder vind je alternatieven voor het gebruik van de KPN Prepaid app;

 

KPN Prepaid opwaarderen kan ook via onze site. Waardeer veilig en eenvoudig je beltegoed op met iDEAL, Creditcard of PayPal. Op KPN Prepaid opwaarderen

Prepaid saldo opvragen sms ‘SALDO’ naar 1266. Je ontvangt een tekstbericht terug met het actuele saldo

Activeren prepaid bundels kan door de shortcode te bellen, of direct via de online opwaarderen. Kijk voor alle prepaid bundels + belcodes op: kpn.com/prepaidbundel

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

294 reacties

Ik wilde vandaag naar de KPN app kijken, die opende netjes, maar vertelde me dat ik moest updaten. Dat braaf gedaan, en sindsdien sluit de app zich anderhalve seconde nadat ie gestart is, zonder iets te laten zien. Totaal onbruikbaar dus. Adroid telefoontje. Heb mobiel opnieuw opgestart, app gewist en weer geïnstalleerd, maar dat heeft niet geholpen.

Ik heb hetzelfde probleem, na update, stopt de app als ik hem wil openen. Opnieuw opstarten van de telefoon heeft niet geholpen.

Daarom maar een bericht SALDO gestuurd naar 1266 om mijn saldo op te vragen.

Ook het verwijderen en opnieuw downloaden heeft niet geholpen.

Ik heb hetzelfde. De app verwijsd naar een update maar dat heb ik al. Geen toegang tot de app.

Zojuist de nieuwe prepaid app geïnstalleerd. Bundel gekocht, maar saldo blijft 0.00. App geeft ook rare hoeveelheden aan bij het gebruiksoverzicht. Volgens de app heb ik €6805 aankoop internet gedaan. En nog meer van die bedragen, terwijl het prepaid is! App werkt ook niet, om direct met je geïnstalleerde ING app te betalen. Dan moet je eerst weer inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Hebben meerdere dit met de nieuwe prepaid app?

Ik heb vandaag de nieuwe prepaid app geïnstalleerd op mijn iPhone van 3 maanden oud. Nu verteld de tab “verbruik” mij dat ik bij elkaar voor ongeveer € 19.000,-- aankopen heb gedaan. En ik heb nooit iets gekocht. Ik probeer contact te krijgen met KPN maar dat is totaal onmogelijk. Iemand een suggestie?

@Woodyc1000 

Ik heb hetzelfde.  €4444 verbruikt volgens de app. Rare bedragen bij bellen en sms. Beltegoed is weg en het tariefplan wat ik had 15/15 staat er ook niet. Het is de hele dag al tobben met de app.

Vandaag heeft mijn vader de app kpn prepaid ge-updated op zijn mobiel... en hij krijgt nu telkens melding "prepaid is gestopt". Nu heb ik vanalles geprobeerd...opnieuw opstarten mobiel (met Android 6.01), app verwijderen etc... iemand enig idee? 

 

Badge

Vandaag 1 nov, nieuwe versie van Prepaid app geïnstalleerd en het werkt weer niet.

Na het invoeren van de verificatiecode wordt de “Empty string “  niet geaccepteerd.

Ook niet na tig herinstallatie, opnieuw opstarten, etc, etc.

Weer een maand wachten op een oplossing?

 

Hier dezelfde problemen. Eerder bij Telfort werkte de app wél goed. Vóór de update werkte de KPN-prepaid app ook naar wens. Graag snel herstel zodat we het saldo kunnen bekijken en eventueel wat kunnen bijkopen!

Reputatie 1
Badge

De prepaid werkte bij mij vanochtend ook niet meer, saldo en verbruik was niet te zien. Update gedaan via Google play en nu heb ik helemaal geen kpn prepaid app meer! In Google play zie ik de app staan als geüpdate, maar het icoontje is op mijn S7 helemaal verdwenen. Heel vreemd! Ik hoop op een snelle en nieuwe release vd app want dit is naar mijn idee geen gebruikersfout. Graag hoor ik een reactie van KPN. 

Als men een vraag heeft aan KPN over een een in mijn ogen acuut probleem hoe doe je dat? Ik heb van alles geprobeerd maar ik kom vaak op de chat site in een kafkaiaans cirkeldiscussie terecht welke meestal eindigt in opgeven van mijn kant. Is er ergens een levend wezen aan de kant van KPN die vragen kan beantwoorden?

Badge +19

Dit is een forum waar medewerkers en klanten aktief zijn. U kunt hier uw punt maken. Een medewerker zal daar op reageren echter het is wel een openbaar forum dus iedereen kan reageren die lid is van dit forum.

Reputatie 7
Badge +28

Op dit forum zitten alleen maar levende wezens. :yum:

Je kunt hier jouw vraag kwijt. Er zijn hier zowel KPN-medewerkers actief, alsmede vrijwilligers die regelmatig ook een oplossing kunnen bieden. 

Wil je iemand telefonisch spreken?, bel dan met 0800 - 0402. 

@Joep1965  reageert hierboven ook, Hij is ook zo'n vrijwilliger die goede ideeën heeft.

Vergeef me mijn ergernis maar ik heb gisteren, na de nieuwste prepaid app te hebben geïnstalleerd, via de “verbruik” functie gelezen dat ik in 3 maanden tijd voor € 19.000,-- aankopen heb gedaan terwijl ik van niks weet. Kan een KPN medewerker mij vertellen wat ik moet doen om dit op te lossen? De chat functie die ik opende reageerde met tegenvragen en tenslotte “oplossingen” die geen oplossingen waren. Toen ik eindelijk werd verteld dat ik een medewerker op de chat-lijn zou krijgen meldde de site me ook dat er 18 wachtenden voor mij waren. In daarop wachten had ik niet veel zin. Kan ik niet gewoon een e-mail sturen?

Reputatie 7
Badge +28

Een e-mail sturen is dan weer niet mogelijk. 

De nieuwe prepaid app werkt nog niet vlekkeloos. Maak je maar niet druk om dat hoge bedrag aan aankopen. Jij bent niet de enige,.

Kijk hier maar eens: 

https://forum.kpn.com/prepaid-16/prepaid-app-update-482867

 

Dit rare probleem wordt ongetwijfeld opgelost in een volgende update. 

KPN zegt dat de mijn iPhone 5 niet geschikt is voor de bijgewerkte prepaid-app…!  Als ik dat geweten had, dan had ik de app niet bijgewerkt!!  Ze willen het zo veilig mogelijk houden en daarvoor moet je een nieuwer toestel hebben, als de iPhone 5…. want IOS wordt hiervan maar ondersteund tot versie 10.3.2 !

Reputatie 7
Badge +25

Hoi iedereen. Ik heb alle topics over de prepaid app samengevoegd. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan de genoemde problemen. Zodra er nieuws is, horen jullie dat!

Ik probeer online mijn prepaid tegoed op te waarderen, echter bij stap 2 waar ik een bedrag zou moeten kiezen staat helemaal niets, hoe moet ik nu opwaarderen

 

ik heb mijn beltegoed online opgewaardeerd normaal word het direct bijgeschreven.helaas heb ik deze keer niks ontvangen het is wel van mijn rekening afgeschreven.is er misschien een storing of iets anders aan de hand.

Mijn vader heeft prepaid ge-updated (IOS). Sinds update wordt waarschijnlijk het verbruik in app met factor 1000 weergegeven. Hij ziet nu een verbruik van 7500,-(!) eur  in app. Dat is schrikken. Klopt het dat de app het probleem is?

Ik kan niet prepaid opwaarderen.

Als ik probeer in te loggen op de KPN prepaid app, moet ik mijn nummer invoeren om een verifiatiecode te krijgen. Vervolgens krijg ik een foutmelding.

Als ik op de site van KPN prepaid wil opwaarderen, kan ik bij het invoeren van de gegevens nergens een bedrag invullen. Ook kan ik niet de betalingswijze aanklikken. Ik heb het geprobeerd met Chrome en Safari.

Hoe kan dit? Is er een storing?

Ik heb € 28 geladen op 28 oktober en na slechts één telefoontje van mijn telefoon naar een ander KPN-nummer kreeg ik een bericht dat ik moest herladen. Ik heb gisteren nog € 5 bijgevuld en mijn saldo wordt nog steeds weergegeven als € 0,00. Hoe is dit mogelijk?

Hoi ik probeer de app te installeren, maar telkens als ik in wil loggen krijg ik de melding

“Error afgewezen” Ik heb een samsung A40 toestel.

Wat kan ik doen?

bij mij hetzelfde ..op 31 oktober is de app veranderd van kpn naar prepaid. Als ik in app mijn telefoonnummer invoer voor verificatiecode en op verder klikt geeft die error. Trouwens als ik pas 6 cijfers heb ingetoetst komt de toets verder al in beeld terwijl je er 8 in moet toetsen. Samsung A50