[Opgelost] Problemen KPN Prepaid app sinds update

  • 2 November 2019
  • 294 reacties
  • 18921 keer bekeken
[Opgelost] Problemen KPN Prepaid app sinds update
Reputatie 7
Badge +25

- OPGELOST - 

Zoals velen van jullie hebben gemerkt zijn er sinds de update van de KPN Prepaid app problemen. Ik heb de verschillende topics hier samengevoegd zodat het wat overzichtelijker is voor iedereen.

Ik heb onderstaande problemen allemaal doorgezet naar mijn collega's die op dit moment druk bezig zijn om het op te lossen. Zodra we een update kunnen geven zullen we dat hier gelijk doen. Excuses voor het ongemak!

Hieronder vind je alternatieven voor het gebruik van de KPN Prepaid app;

 

KPN Prepaid opwaarderen kan ook via onze site. Waardeer veilig en eenvoudig je beltegoed op met iDEAL, Creditcard of PayPal. Op KPN Prepaid opwaarderen

Prepaid saldo opvragen sms ‘SALDO’ naar 1266. Je ontvangt een tekstbericht terug met het actuele saldo

Activeren prepaid bundels kan door de shortcode te bellen, of direct via de online opwaarderen. Kijk voor alle prepaid bundels + belcodes op: kpn.com/prepaidbundel

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

294 reacties

Gisteren een up date geïnstalleerd, maar app werkt nog steeds niet naar behoren. In het overzicht zijn enkel strepen zichtbaar en als je even wacht worden bij het verbruik nu wel meer realistische bedragen gepresenteerd. We zijn nu al bijna 14 dagen onderweg en nog steeds geen oplossing. Lijkt me een serieus probleempje.

Reputatie 7
Badge +21

@Roans, stap voor stap komen we er wel! Fijn dat het tegoed in ieder geval wat realistischer is. Ik zal het doorgeven. Heb je nog moeite met het bestellen van bundels o.i.d., dan hoor ik het graag! :slight_smile:

Badge

De prepaid App geeft op Tel 1 Probeer het opnieuw, en op Tel 2  Error empty string. Op Home page.

Nieuw installeren of opnieuw opstarten geeft geen resultaat.

De rest lijkt te werken. Kan alleen geen data verbruik zien. Is dat er niet?

Karl

Werken de Codes  om bundels te aktiveren wel nog, bijv. *147#. ??

Werken de Codes  om bundels te aktiveren wel nog, bijv. *147#. ??

Ja, die doen het wel

Beste@Jojo4 en@monique1966 

Er is een storing gaande met de app, wordt aan gewerkt door KPN.

Bedankt Dennis.

Inmiddels is het al wel gelukt om via de computer op te waarderen. Daar ben ik al blij om. Ik hoor wel als de app weer werkt

Groet

Jojo

Wanneer kunnen we die update verwachten? Ik kan al 2 weken geen gebruikmaken van m'n internetbundel terwijl ik er wel gewoon voor heb betaald.

Reputatie 7
Badge +21

Wanneer kunnen we die update verwachten? Ik kan al 2 weken geen gebruikmaken van m'n internetbundel terwijl ik er wel gewoon voor heb betaald.

Welke internetbundel heb je aangevraagd en betaald? We zullen voor je uitzoeken of het mogelijk is om deze bundel handmatig te activeren. Zou je je gegevens en 06-nummer achter willen laten op het KPN Forum Profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

Als het goed is zijn deze al ingevuld (alles staat er in ieder geval in als ik erop klik).

Reputatie 7
Badge +21

Als het goed is zijn deze al ingevuld (alles staat er in ieder geval in als ik erop klik).

Wanneer ik jouw KPN Forum profiel erbij pak zie ik geen gegevens staan. Zou je het opnieuw willen invullen? Vergeet niet om onderaan op deze pagina op “Sla wijzigen op” te klikken. 

Daarnaast heb je ook nog geen antwoord gegeven op mijn vraag. Welke internet bundel en op welke manier heb je het aangevraagd?

Ik heb de gegevens opnieuw ingevuld en opgeslagen. De Eindeloos online bundel is via de KPN Prepaid app aangevraagd. Zowel deze app als MijnKPN laat niets zien.

Op 2 prepaids deze maand geen bericht ontvangen dat internet bundel was verlopen. Hierdoor veel onnodige kosten gemaakt. Opwaarderen tegoed met app lukt ook niet. Via de website is dit uiteindelijk wel gelukt. Het kopen van internet bundel gaat ook fout. Via website lijkt het te lukken, maar ondanks de geslaagde betaling  is er nergens een bundel te bekennen. Gaat om 2 bundels van 100MB (zie profiel voor de 2 nummers)

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb de gegevens opnieuw ingevuld en opgeslagen. De Eindeloos online bundel is via de KPN Prepaid app aangevraagd. Zowel deze app als MijnKPN laat niets zien.

Ik zie ze nergens staan, @Jessicalokker Wil je het nog eens proberen en goed kijken of ze zijn opgeslagen? 

 

Op 2 prepaids deze maand geen bericht ontvangen dat internet bundel was verlopen. Hierdoor veel onnodige kosten gemaakt. Opwaarderen tegoed met app lukt ook niet. Via de website is dit uiteindelijk wel gelukt. Het kopen van internet bundel gaat ook fout. Via website lijkt het te lukken, maar ondanks de geslaagde betaling  is er nergens een bundel te bekennen. Gaat om 2 bundels van 100MB (zie profiel voor de 2 nummers)

Hallo @Cojoh Wat een vervelende zaak. Ik ga uiteraard laten uitzoeken wat er aan de hand is. Er zijn helaas enkele problemen met de app. Begrijp ik nu goed dat je heel kort geleden voor beide nummer een nieuwe bundel hebt aangevraagd én betaald? Want die zie ik op dit moment inderdaad niet terug. Ik geloof je natuurlijk direct als je aangeeft dat je hebt betaald, maar ik zou daar graag wel een afschrift of iets in die zin van zien. Dan kan ik de bundel alsnog aanzetten. 

Je had ook geen bericht gehad dat je vorige bundels waren verlopen, geef je aan. Dat heb ik gecontroleerd en het valt gelukkig mee. Op het nummer dat eindigt op 260 heb je op 4 oktober een 100 mb-bundel aangevraagd. Die is nu inderdaad verlopen én ik zie inderdaad niet terug dat je het waarschuwingsbericht hebt gehad dat deze bundel aan zijn einde kwam. Qua datakosten buiten deze bundel valt het gelukkig heel erg mee. Na 6 november heb je voor 0,32 cent uit je reguliere tegoed aan data verbruikt. Bij het nummer dat eindigt op 161 is min of meer hetzelfde aan de hand. Je hebt op 14 oktober een maandbundel van 100 mb aangevraagd. Ook hier kreeg je niet de waarschuwings-sms dat je aan het einde van je tegoed kwam. Op 16 november heb je in totaal 2,82 uit je reguliere tegoed verbruikt. 

Ik heb je voor de details omtrent de huidige bundels even een privébericht gestuurd. Wil je daar naar kijken? 

 

 

Is de info nu zichtbaar @Bart_ ?

Reputatie 7
Badge +20

Yes, @Jessicalokker Je gegevens zijn nu keurig zichtbaar. Je Eindeloos Online-bundel is dat niet. Dat sluit dus helaas aan bij het probleem dat Cojo ook meldde. Had jij de bundel al wel betaald? Ik geef dit signaal uiteraard weer door. 

Ja de bundel is al een week of 2 geleden betaald. Is er een mogelijkheid om deze eindelijk aan te laten zetten? Ik zit al 2 weken zonder internet en kan het ook niet via de apps (zowel Prepaid als MijnKPN) opnieuw activeren.

Mijn App werkt nog steeds niet. Verificatiecodes worden niet gestuurd.

de laatste update in de playstore is van 11 november. Ik krijg nog steeds empty string te zien. Anderen melden dat het is opgelost. Ik krijg een sms van kpn dat ik gratis een bundel kan bestellen. Als het is opgelost, waarom krijg ik dan nog steeds die empty string te zien? En als de app niet goed werkt, waarom is die dan nog te downloaden in de playstore?

de laatste update in de playstore is van 11 november. Ik krijg nog steeds empty string te zien. Anderen melden dat het is opgelost. Ik krijg een sms van kpn dat ik gratis een bundel kan bestellen. Als het is opgelost, waarom krijg ik dan nog steeds die empty string te zien?

even ter aanvulling: het sms je van KPN begint met: de app werkte laatst niet goed. Dat betekent toch dat de app nu WEL goed werkt?

Dat smsje kreeg ik ook en heb het daarom nog eens geprobeerd...

Opwaarderen via internet lukt ook nog steeds niet, steeds dezelfde melding: “We hebben uw aanvraag niet kunnen verwerken. Probeer het later opnieuw”. 

Ik moet steeds opnieuw inloggen met verificatiecode. Klopt dat? Eenmaal lijkt mij toch voldoende. Of is dit nog een fout(je) in de app?

Ik moet steeds opnieuw inloggen met verificatiecode. Klopt dat? Eenmaal lijkt mij toch voldoende. Of is dit nog een fout(je) in de app?

vreemd, dat heb ik niet. Bij mij geeft het eerste scherm empty string, de andere schermen geven informatie die ik verwacht. Al lijken de getallen  omtrent de gesprekskosten niet helemaal te kloppen. Mijn internetbundel loopt zondag af. Dan kan ik pas zien of het kopen goed gaat. Ik vrees.......

@Marcia_  in de sms staat dat de app laatst niet goed werkte. Ik kan je vertellen dat hij nog steeds niet werkt. Een beetje voorbarig dus. Mij is ook niet duidelijk wat de bundel precies inhoudt, wat ik er mee kan. Als deze om te internetten is zal ik er geen gebruik van maken.

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

 

 

De app voor prepaid werk nog steeds niet goed,  al meer dan 3 weken lang,  kpn zou voor een oplossing zorgen,  er gebeurt echter niéts,  wel zo erg irritant,  misschien moet ik maar overstappen