Problemen met activeren prepaid internet op ipad

  • 21 november 2012
  • 4 reacties
  • 9024 keer bekeken

het lukt me niet mijn kpn prepaid voor mijn ipad te gebruiken. Volkomen onbegrijpelijk is natuurlijk het sturen van een sms naar mijn ipad maar toch gebeurt dat Bij KPN.

Het registreren lukt ook niet via mijn email. Ik krijg dan inderdaad een registratiecode maar die werkt niet. En na enkele keren proberen krijg ik de engelse foutmelding: te vaak geprobeerd of zo iets.

Mijnkpn app. op ipad werkt ook totaal niet. Daar hoopte ik wat info te vinden. Deze app lijkt in het geheel niet te functioneren.

de informatie op de site is ondeugtelijk en/ of onbegrijpelijk.

hoe krijg ik mijn geld terug......


4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Beste Andries,

Hopelijk lukt het hiermee.

Vriendelijke groet,

Sjoerd Kuilman

Beste Sjoerd,

dank voor je antwoord.

inderaad is het activeren gelukt.

inmiddels is er al €5 van mijn tegoed af voor minder dan 30 kb.

onbegrijpelijk en niet na te chequen want niets werkt er, behalve dank zij jou info een pushbericht.

ik hoop dat iemand van de kpn wil reageren.

ik wil mijn geld terug. Dit werkt niet voor de ipad.

groet, andries

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Andries,

kun je in een privé-bericht je simkaartnummer en mobiele nummer doorgeven? Het lukt je helemaal niet om te internetten op de iPad?

Groeten,

Menno

Reputatie 4
Badge +2
Beste Andries,

Volgens de gegevens die ik nu tot mijn beschikking heb, heb je nog € 4,96 tegoed. Zou je dat na willen kijken?

Le Yuan

Reageer