Beantwoord

Problemen met het aanvragen van prepaid bundels

  • 14 October 2019
  • 20 reacties
  • 608 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +30
Op dit moment lijkt er een probleem te zijn met het aanvragen van bundels in de Prepaid app alsook via de shortcodes. Het wordt op dit moment uitgezocht en we zullen jullie in dit topic op de hoogte houden van de vorderingen hierin. Ook als het opgelost is, zullen we het hier laten weten. Nieuwe topics over dit onderwerp, zullen we samenvoegen met dit topic. Als je vragen hebt, laat het gerust hieronder weten!
icon

Beste antwoord door Bart_ 15 October 2019, 11:15

Bekijk origineel

20 reacties

Het lukt niet om de bundel van 100 MB á €3,99 aan te zetten vanuit mijn beltegoed van €11,75 (dit is niet het bonustegoed)
Niet via de pre-paid app, de MijnKPN app of door te bellen naar *134#.
Het is nog steeds niet gelukt de bundel 100MB €3,99 aan te vragen van mijn beltegoed. Niet via de prepaid app en ook niet via *134#
Ik wil een internetbundel van 3,99 bestellen van mijn beltegoed. Dit lukt niet. Zowel aanzetten via de app en de belcode zegt dat ik geen beltegoed heb. Ik weet dat er genoeg opstaat (zonder de bonus).
Ik wil een internetbundel van 3,99 bestellen van mijn beltegoed. Dit lukt niet. Zowel aanzetten via de app en de belcode zegt dat ik geen beltegoed heb. Ik weet dat er genoeg opstaat (zonder de bonus). Ik ben al sinds gister bezig, ik wil alleen dat het via mn beltegoed eraf gaat, ik ga niks met IDEAL doen
Na ontvangst sms m.b.t. verlopen bundel via *134# geprobeerd een nieuwe bundel te activeren.
Ondanks voldoende salo steeds de melding dat e.e.a. mislukt is.
Ook na 3 dagen nog steeds dezelfde melding.
Bundel aanvragen uit beltegoed via *134# mislukt steeds.
Toch ruim voldoende saldo.
Ook het aanzetten vanuit de bundels lukt niet
Ik vermoed dat het bonustegoed is. Daar kunnen geen bundels van gekocht worden.
Stort eens een tientje tegoed. Ik denk dat je die bundel, van 3,99, dan wel kunt kopen.
Badge
Wat PeterG zegt zou inderdaad een mogelijke oplossing kunnen zijn. Echter bij mij (en 5 tot 10 anderen op dit forum) ligt het daar niet aan. Ik krijg zelf het idee dat die bundel (100 Mb voor € 3,99) niet te bestellen is. Een chatmedewerker probeerde dat voor mij te bestellen maar zag die bundel niet tussen de keuzemogelijkheden.

Naast het bundelprobleem is er ook nog het Prepaid App-probleem (saldo 0,00). Of ze met elkaar te maken hebben weet ik niet.
Er is een beltegoed van €56,51 en een bonustegoed van €90,20.
Lijkt mij meer dan voldpende
@Kadyk Het prbleem is tot op heden door kpn nog niet ogelost. Jammer, want toen ik nog gewilde klant was van Telfort gingen deze dingen echt veel soepeler.... Kpn denkt blijkbaar dat prepaid klanten anno 2019 er niet meer bestaan.
Al met al, worstel ik ook al reeds ruim e twee wejen met het niet kunnen aanschaffen van een data bundel 100 voor €3.99 vanuit mijn beltegoed.
Ook ik worstel al ruim twee weken met het geval niet kunnen aanschaffen van een databundel via *134# telkens de melding dat het niet lukt en probeer het later nog eens. Jammer, dat het Kpn is ontgaan dat er nog ruim wat gebruikers zijn die het zo willen gebruiken. Ben nu na talloze malen geprobeerd te hebben gefrustreerd en denk toch over een wissel naar een andere aanbieder over te stappen. Telfort was voor mij MIJN keuze, ik had niet gevraagd om klant van KPN te worden. Nogmaals, prepaid is nog steeds van deze tijd. Zo heb je beter inzicht wat je verbruikt en nodig hebt. Reacties mogen... Toch zo als getipt, heb ik geen databundel nu en ben zo onderweg lastig te bereiken.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo iedereen! Ik heb al jullie topics samengevoegd met bovenstaande topic. Er lijkt op dit moment inderdaad een issue te zijn met het aanvragen van prepaid bundels. We hebben dit intern aangekaart en er wordt naar gekeken. Wil je, als je dat nog niet gedaan hebt, je 06-nummer in je forumprofiel zetten? Als we voorbeelden nodig hebben, kunnen we die dan snel aanleveren. Zodra we meer informatie hebben, zullen we dat hier laten weten! Excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +30
Beste iedereen! Er is inderdaad een technisch probleem met het aanvragen van de 100 MB bundel. Dit wordt zo snel mogelijk opgelost. Zodra we de bevestiging hebben dat dit ook daadwerkelijk gebeurd is, laten we het hier nog even weten!
Reputatie 7
Badge +20

Ik ontving zojuist bericht dat het probleem is verholpen. Je zou de 100 MB-bundel weer probleemloos moeten kunnen aanvragen! 

Gisteren is mij gelukt om 1 dag onbeperkt data Budel te bestellen via Prepaid KPN app, maar vandaag zegt hij elk keer dat er een fout is opgetreden en moet ik later proberen, graag wil ik zo snel mogelijk weer kunnen doen dit Budel! 

Vanochtend heb ik enkele pogingen gedaan om via *143# de onbeperkt online bundel aan te zetten. Ik kreeg meerdere malen de foutmelding : 'verbindingsprobleem of ongeldige mmi-code' . Nu ontving ik om 10.06 uur 2 sms-jes van kpn met de mededeling : beste klant.....vanaf nu kunt u gebruik maken van de volgende bundel; kpn onbeperkt online bundel. Op zich fijn dat de prepaid bundel nu aan staat, maar helaas staan er nu 2 bundels tegelijkertijd aan of in ieder geval zijn er 2 onbeperkt online bundels van mijn beltegoed afgeschreven. Zoals jullie zullen begrijpen heb ik aan 1 bundel (tegelijkertijd) op mijn telefoon meer dan genoeg. Dit probleem is onstaan door een storing bij KPN. Graag ontvang ik dan ook het bedrag van de ‘2e (onbruikbare) bundel’ zsm retour op/bij mijn beltegoed. Graag ontvang ik van KPN een reactie op bovenstaande.

Reputatie 7
Badge +28

@Lan: Kun je het nog eens proberen? Als het nog niet werkt, kun je dan je 06-nummer toevoegen aan je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel[/url]? Dan zoek ik uit wat er mis gaat.

 

@Barbara D: Ik ga zorgen dat deze kosten worden bijgeschreven als tegoed. Twee onbeperkte bundels heb je inderdaad niets aan. Kun jij ook je 06-nummer toevoegen aan je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel[/url] en een reactie sturen als dat is gebeurd?

@Joran  Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb je een privébericht gestuurd met mijn 06 nr. Goed weekend.

Reputatie 7
Badge +28

Is geregeld @Barbara D! Ook een fijn weekend :slight_smile:

@Joran   Super ! :thumbsup:

Reageer