Goedemiddag,
Ik heb:
- een dual-simtelefoon met twee KPN-prepaid-simkaarten, laten we ze *4 en *6 noemen;
- een tablet met een KPN-prepaid-simkaart, laten we die *1 noemen.
Ik waardeer vrijwel altijd per sms op. Bij opwaarderen kaarten *4 en kaart *6 afgelopen weekend kreeg ik de volgende foutmeldingen:
- kaart *4: “U kunt niet meer opwaarderen via SMS vanwege een mislukte incasso of stornering. U ontvangt een aparte SMS met een mogelijkheid om de openstaande betaling te voldoen. Daarna kunt u weer gebruik maken van opwaarderen via SMS.” Ik heb geen idee hoe dat kan. Mijn betaalgegevens zijn niet gewijzigd. De aparte SMS heb ik niet ontvangen.
- Kaart *6: ‘Beste klant, U heeft een onjuiste pincode ingevuld. Bent u uw PIN code vergeten? Ga dan naar [...] om een nieuwe PIN code in te stellen.” De PIN-code die ik gebruikte was wel degelijk correct: de SMS waarmee ik wilde opwaarderen was een exacte kopie van een SMS waarmee ik eerder met succes heb opgewaardeerd.
Wat is hier aan de hand en hoe moet dit worden opgelost?
Iets anders: ik kan niet meer met € 40 of € 50 opwaarderen. Is dat voor opwaarderen per SMS tegenwoordig standaard gelimiteerd tot € 20?
Alvast dank voor uw reactie.
Vriendelijke groet,
Janice Hinlopen
Beste antwoord door Natasja
Bekijk origineel