Beantwoord

Problemen met prepaid onbeperkt bundel

• 3 september 2018
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Hallo,

Ik heb gisteren 10 euro opgewaardeerd voor mijn bundel te kunnen kopen (onbeperkt internet). Helaas heb ik hierbij momenteel problemen, hij geeft wel 3G aan maar verbind nergens mee. Ik heb dit nog al eens gehad maar toen was het probleem opeens opgelost. Ik heb nu pas een Iphone X gekregen met IOS 11, ze zeggen dat daar je APN “internet” moet zijn, dat heb ik ingesteld maar zit nog steeds met het zelfde probleem...

Hopelijk kan het snel worden opgelost want ik ben namelijk vaak weg, en dat zonder internet is niet fijn.

Graag hoor ik van iemand!

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 5 september 2018, 13:13

Dag D. Levels. Dat is natuurlijk jammer. De APN 'internet' zou het inderdaad moeten doen. Je kunt echter ook 'portalmmm.nl' nog eens proberen. Ik ben benieuwd of dat werkt. Laat je het weten? Als het niet werkt kijken we uiteraard verder. Zou je in dat geval je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant,simkaartnummer en mobiele nummer Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag D. Levels. Dat is natuurlijk jammer. De APN 'internet' zou het inderdaad moeten doen. Je kunt echter ook 'portalmmm.nl' nog eens proberen. Ik ben benieuwd of dat werkt. Laat je het weten? Als het niet werkt kijken we uiteraard verder. Zou je in dat geval je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant,simkaartnummer en mobiele nummer Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo Bart,

Inmiddels is het probleem vanzelf al opgelost! Bedankt voor je reactie
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan en goed om te horen!

Reageer