Beantwoord

Problemen prepaid internet en beltegoed

• 28 oktober 2015
  • 8 reacties
  • 481 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds afgelopen weekend een prepaid kaart gekocht van KPN.

Ik het bonus tegoed geactiveerd, maar dit verschijnt niet met *107# terwijl ik een sms gehad heb met dat het geactiveerd is. Vandaag mijn tegoed opgewaardeerd met 10 euro. *147# ingevoerd om mijn bundel voor internet te activeren. Aan het werk gegaan, blijkt dat mn tegoed ineens geslinkt is naar 3 euro 20 en een sms dat ik niet genoeg tegoed heb voor mijn bundel. Ik baal hier ontzettend van. Valt hier wat aan te doen? Kleine kantekening, mijn Vodafone nummer is per 27-10-2015, gisteren dus over gezet naar KPN.

Mvg.

Dennis

icon

Beste antwoord door Cindy_ 4 november 2015, 12:03

Hallo Dennis, 

Zojuist heb ik je uit coulance € 10,00 bijgeschreven. Denk je eraan om je normale internet uit te zetten als je geen bundel hebt? Anders gaat je beltegoed ongemerkt op 😉

Met groet, 

Cindy

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hallo Dennis, welkom op ons forum! Ik wil graag voor je nakijken waar het mis gaat. Zou je mij in een privébericht jouw 06-nummer en het nummer van de simkaart willen sturen? Ik help je er graag mee!

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Dennis, 

Ik heb je gegevens van mijn collega Raul gekregen. Het extra beltegoed á € 7,50 moet er nu opstaan, dat heb ik zojuist toegevoegd voor je. Dit kan maximaal 4 uur duren voordat je dit ook daadwerkelijk ziet met het opvragen. Hoe laat heb je de bundel geactiveerd en heb je hier een bevestiging van ontvangen? Ik zie namelijk dat er inderdaad geen bundel is geactiveerd, dat dit niet mogelijk was wegens te weinig tegoed. Je sms om de bundel te activeren zie ik gek genoeg niet weer in ons systeem. 

Met groet, 

Cindy 

Hallo,

Dankjewel voor je antwoord. Ik heb vorige week 10€ beltegoed opgewaardeerd, wilde toen het pakket activeren, van 7.50€ code ingevoerd toen eerst niets daarna kreeg ik notificaties dat ik geen beltegoed had. Terwijl ik 10€ tegoed gekocht had. Daarna checkte ik mijn tegoed en was het bijna helemaal op. Dat vond ik ontzettend vervelend. Die bundel was juist de reden dat ik naar KPN overgegaan ben. Nu kan ik alsnog niet online. Valt hier nog iets aan te doen?

Mvg

Dennis Hoogland
Ik heb vorige week woensdag rond negen uur het pakket proberen te activeren, rond kwart over acht had ik 10€ opgewaardeerd
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Dennis, 

Zojuist heb ik je uit coulance € 10,00 bijgeschreven. Denk je eraan om je normale internet uit te zetten als je geen bundel hebt? Anders gaat je beltegoed ongemerkt op 😉

Met groet, 

Cindy

Hallo Cindy,

Hartelijk dank!!

Groet,

Dennis
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Dennis, 

Graag gedaan hoor 🙂. Als er in de toekomst iets is; spreek ons gerust aan op het forum. We helpen je graag! 

Met groet, 

Cindy

Reageer