Beantwoord

Promotiebundel niet ontvangen na opwaarderen

  • 13 February 2019
  • 6 reacties
  • 216 keer bekeken

Badge
Beste knp,

Ik heb vandaag een onbeperkte bundel prepaid aangemaakt, looptijd 31 dagen. Nu staat in het overzicht prepaid app: de bel/sms wel 31 dagen, alleen bij MB's maar 9 dagen resterende?

Gr Lynn Janssen


*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 18 February 2019, 09:32

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi josje66, Het gaat hier over een promotiebundel die je krijgt bij een een onbeperkte bundel. Het probleem met deze bundel is echter dat die niet stapelbaar is, wat wel zou moeten. We zijn ervan op de hoogte en het wordt z.s.m. gefikst. Jij zit natuurlijk wel op je beloofde mb's te wachten. Hiervoor kan ik een ticket aanmaken. Daarvoor heb ik je 06- nummer nog wel nodig. Zou je deze willen toevoegen bij het simkaartnummer die je al vermeld hebt? Dan zorg ik ervoor dat je de bundel alsnog krijgt.
Badge
****

Admin: 06-nummer weggehaald ivm privacy
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Josje66, Ik heb een ticket aangemaakt, zodat de bundel alsnog kan worden toegevoegd. Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het dan weten?
Badge
Hallo,

Ik zie nergens niet terug in de app over een Ticket?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Josje66, Dat ga je ook niet terug zien in de app. Je zult de promotiebundel alsnog ontvangen en het wordt dan bijgeschreven aan je tegoed. Als je volgende week de bundel nog niet hebt ontvangen, stuur je dan weer een bericht? Dan ga ik er nog eens achteraan.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Josje66, Het is al even geleden dat we contact hebben gehad. Ik heb geen bericht meer van je gehad, dus ga ervan uit dat je de bundel alsnog hebt ontvangen. Anders hoor ik het graag.

Reageer