Beantwoord

puk code

  • 4 March 2021
  • 1 reactie
  • 115 keer bekeken

hallo mijn zoon heeft 3 keer een foute code op mijn tel ingevoerd,waardoor ik de puk code moes in voeren.

Nu heb ik er twee maar ze doen het alle bij niet.

En via de site zegt hij de hele tijd dat ik hem moet koppelenĀ  met mijnĀ  id maar dat gaat niet want ik kan de verificatie sms niet ontvangen.

en zonder tel kan ik niet bellen naar het klanten nr

en van wegen de corona kan ik niet zo langs de winkel gaan.

hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door RBxx 4 March 2021, 16:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @moniqueverbeek1986Ā 

Ga dan naar de KPN website dan kan je hier ā†’Ā Ā puk-code aanvragen

Je hebt alleen 06-nummer en het simkaartnummer nodig. Haal daarvoor de sim-kaart even uit het toestel.