Beantwoord

puk code

  • 4 maart 2021
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

hallo mijn zoon heeft 3 keer een foute code op mijn tel ingevoerd,waardoor ik de puk code moes in voeren.

Nu heb ik er twee maar ze doen het alle bij niet.

En via de site zegt hij de hele tijd dat ik hem moet koppelen  met mijn  id maar dat gaat niet want ik kan de verificatie sms niet ontvangen.

en zonder tel kan ik niet bellen naar het klanten nr

en van wegen de corona kan ik niet zo langs de winkel gaan.

hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door RBxx 4 maart 2021, 16:28

Hallo @moniqueverbeek1986 

Ga dan naar de KPN website dan kan je hier →  puk-code aanvragen

Je hebt alleen 06-nummer en het simkaartnummer nodig. Haal daarvoor de sim-kaart even uit het toestel.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @moniqueverbeek1986 

Ga dan naar de KPN website dan kan je hier →  puk-code aanvragen

Je hebt alleen 06-nummer en het simkaartnummer nodig. Haal daarvoor de sim-kaart even uit het toestel.

Reageer