Beantwoord

PUK code en simkaartnummer onbekend, hoe kom ik aan deze gegevens?

  • 12 January 2020
  • 5 reacties
  • 171 keer bekeken

Mijn dochter heeft mijn oude nummer sinds kort in gebruik, maar heeft nu 'per ongeluk’ ervoor gezorgd dat de simkaart geblokkeerd is. Van deze simkaart heb ik geen gegevens meer (al meer dan 20 jaar in bezit, bij verhuizing zijn de gegevens kwijt geraakt) behalve het telefoonnummer, dat ik ooit als Hi-prepaid kaart heb aangeschaft...  Hoe achterhaal ik nu nog de puk code? 

icon

Beste antwoord door PeterG 12 January 2020, 15:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik neem aan dat je dat nummer nooit hebt geregistreerd via MijnKPN (account).

Gebruik dan het formulier op deze pagina. Voor het simkaartnummer het simmetje even uit het toestel halen.

Lukt het niet, dan zit er bij prepaid niks anders op dan een nieuwe te kopen. Dus ook nieuw nummer.

Helaas staat het nummer niet op de simkaart zelf...

Helaas staat het nummer niet op de simkaart zelf...

Is ie ooit al verknipt dan. Want een 20 jaar oude sim heeft gewoon het standaardformaat  (mini) en daar staat gewoon het nummer op. Zonder het simkaartnummer gaat het echt niet lukken.

Dan is er nog maar één mogelijkheid:
Lukt het niet, dan zit er bij prepaid niks anders op dan een nieuwe te kopen. Dus ook nieuw nummer. (je bent dan het oude nummer kwijt en ook het tegoed wat er nog op stond, daar is niks aan te doen helaas)

Helaas, daar was ik al bang voor. Bedankt voor je reactie!

Groeten, Roel

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Roel1501, welkom! Peters uitleg klopt helemaal! Wat jammer om te lezen dat je er niet mee geholpen bent :-(.