Beantwoord

PUK code invoeren werkt niet

  • 20 April 2020
  • 4 reacties
  • 622 keer bekeken

Ik heb 3 x verkeerde pincode ingevoerd en nu moet ik PUK code invoeren. De PUK code staat op mijn KPN en ik heb het kaartje ook bewaard waar de PUK code op staat. Is beiden hetzelfde maar werkt niet.
Blijft vragen om 8 cijferige PUK code . Ik heb ook geprobeerd na invoeren PUK code 2 x nieuwe pincode in te voeren maar ook dan gebeurd er niks en moet ik PUK code invoeren.
Wat kan ik nu doen? Wie o wie?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 April 2020, 10:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Javas, welkom! Met wat je schrijft ga ik ervan uit dat je PUK code gewoon klopt inderdaad. Kun je het eens proberen door de simkaart in een andere telefoon te steken, dat wil nog wel eens de oplossing zijn. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Javas Ik hoop van harte dat Erik's tip heeft geholpen. Als je toch nog hulp nodig hebt lezen we het graag. 

Ik heb het zelfde probleem. 
 

ook in een andere telefoon werkt het niet 

Reputatie 7
Badge +30

Welkom @Jeroen167, voer je dan wel de goede PUK code in? Je kunt de PUK code opvragen via je MijnKPN omgeving.Â