Beantwoord

PUK code nodig voor bestellen nieuwe simkaart

  • 9 February 2020
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een andere telefoon aangeschaft, maar mijn huidige simkaart is zo dusdanig verknipt dat hij niet meer past. Nu wil ik graag een nieuwe simkaart bestellen. Helaas heb ik mijn PUK code niet meer. Kan ik deze nog achterhalen? Het is een KPN Prepaid kaart.

Groet,

Frits

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

icon

Beste antwoord door F.Meijer 9 February 2020, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi F, welkom op het forum. 

Dit kun je achterhalen door je telefoonnummer te koppelen aan Mijn KPN. Daar kun je ook je PUK code vinden. Ik neem dan nu aan dat je nog wel toegang hebt tot je telefoon en dat je ook een verificatie sms kunt ontvangen om zo je telefoonnummer toe te voegen aan Mijn KPN. 

Laat het me weten of het is gelukt, anders ga ik voor je bezig. 

Hallo Alex,


Dank voor je snelle reactie! Ik heb het inderdaad gevonden! Mijn telefoonnummer heb ik nu gekoppeld en heb mijn PUK kunnen achterhalen. Inmiddels heb ik al een vervangende SIM-kaart besteld!

 

Hartelijk dank voor de snelle hulp!

 

Groet! Frits

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen Frits, graag gedaan uiteraard.