Beantwoord

Puk-code prepaid kaart kwijt KPN

  • 8 March 2020
  • 7 reacties
  • 116 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb een prepaidkaart en ben mijn pukcode kwijt. hoe kan ik hier toch nog aan komen? Alvast bedankt voor je reactie. groeten Freek

icon

Beste antwoord door RBxx 8 March 2020, 10:24

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Freek01 

Bij KPN kan je het online opvragen via dit formulier klik hier op de website. Dan heb je alleen je 06-nummer en simkaartnummer nodig.

Heb je dit kaartje nog, daar staat ook alles op.

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Freek01, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Mocht je er niet uitkomen met de link en informatie van Ruud hierboven, kan je mij ook even een privebericht sturen. Ik heb nodig: je naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en simkaartnummer! 

Hallo Ruud, bedankt voor je snelle reactie. Via KPN heb ik het inderdaad online geprobeerd maar daar lukt het niet omdat ik een prepaid kaart heb en ook nooit geregistreerd/gekoppeld heb, jammer genoeg. Helaas kan ik het kaartje ook niet meer vinden. Zijn er nog andere mogelijkheden om toch een puk te krijgen? Groeten, Freek

Goedemorgen @Freek01, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Mocht je er niet uitkomen met de link en informatie van Ruud hierboven, kan je mij ook even een privebericht sturen. Ik heb nodig: je naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en simkaartnummer! 

Bedankt Susan. Ik heb je zojuist een bericht gestuurd. Groeten, Freek.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Freek01 , via MijnKPN lukt het inderdaad niet als het niet gekoppeld is, maar heb je ook geprobeerd via dit formulier klik hier zoals ik aangaf?

Hoi @Freek01 , via MijnKPN lukt het inderdaad niet als het niet gekoppeld is, maar heb je ook geprobeerd via dit formulier klik hier zoals ik aangaf?

Ja dan geeft hij aan “De combinatie van het mobiele telefoonnummer en de ingevulde gegevens is niet bekend bij ons. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw.”

Het is me inmiddels gelukt via @Susan_ .

Bedankt voor al jullie hulp!
Groeten,

Freek

Reputatie 7
Badge +21

Fijn om te lezen dat het gelukt is Freek! Kan je snel weer gebruik maken van je toestel :blush:  Nog een fijne zondag verder!

Reageer