Beantwoord

PUK code simkaart kwijt

  • 13 February 2021
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik heb het zelfde probleem. Misscien kan je mij ook helpen

icon

Beste antwoord door ton15 14 February 2021, 12:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @ton15, welkom hier. 

Gaat het hier om een prepaid of abonnement? 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @ton15, heb je onze hulp nog nodig?

Hi Jeroen dBI,

heb g

isteren gebeld en de puk code gekregen.. Perfecte reactie van KPN. Alles werkt weer.

Kan iemand van KPN mij helpen? Heb nog altijd niet het antwoord op mijn vraag over de PUK-code. Nee, ik heb mijn simkaart niet meer en nee, ik kan mijn mobiel waar de verificatiecode naartoe wordt gestuurd niet open want  ha…..deze is vergrendeld….. Draai alleen maar in rondjes en ben het onderhand zat! Wil gewoon iemand aan de lijn

 

Wie kan mij dan een telefoonnummer geven. Ik begrijp dat iemand daar goede ervaring mee heeft. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @MaDiZi Ik had ook al gereageerd in jouw eigen topic.

Als je KPN wil bellen, dan kan dat gratis via 0800 0402

Maar wat wil je met de pukcode? Als je de simkaart kwijt bent, heb je niets meer aan de pukcode. Die past maar op één simkaart. Wil je niet gewoon een nieuwe (vervangende) simkaart?

Dat kan normaal met 06-nummer en simkaartnummer via

https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/aanvragen/simkaart/prepaid-sim-kaart.htm

Maar zonder simkaartnummer of pukcode wordt dat lastig.