Beantwoord

Puk code voor oude Telfort simkaart

  • 23 March 2021
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb een oude, prepaid Telfort simkaart waar ik de puk code voor nodig heb maar heb geen toegang tot MijnKPN.

Ik probeerde het formulier in te vullen dat je kan invullen voor je puk code als je geen MijnKPN account hebt, maar zodra ik mijn telefoon nummer invulde gaf het aan dat mijn nummer niet bekend is. Hoe kan dat? 

Mijn nummer is ***********. Ik gebruik het om mijn Nederlandse nummer te behouden voor zolang ik in Australië woon, en waardeer elk jaar op of stuur elk jaar een smsje zodat mijn simkaart geldig blijft. Dus mijn kaartje zou gewoon nog moeten werken, maar het werkt niet meer, dus ik probeer een nieuwe simkaart met hetzelfde telefoonnummer aan te vragen momenteel..

 

Alvast heel erg bedankt!

Melissa

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 23 March 2021, 10:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @MelissainOz 

Ik weet niet hoe het bij Telfort was, maar bij KPN prepaid moet je elk half jaar een betaalde actie uitvoeren om het nummer geldig te houden. Daarna heb je nog 90 dagen om het nummer te 'redden' door een opwaardering. 

Zie Prepaid opwaarderen | KPN.com bij de Veelgestelde vragen -> beltegoed 

Ik hoop dat dit niet jouw probleem is en dat het nummer nog 'leeft' :fingers_crossed:

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MelissainOz, welkom hier. 

Telfort Prepaid is al ontzettend lang bij ons gekomen. Het bestaat dus niet meer. Nu heb ik even meegekeken naar jouw nummer. Maar deze is ook niet meer in gebruik omdat deze te lang niet gebruikt is. Ik krijg deze ook niet meer in de lucht. :(

@Bart_Z hartstikke bedankt voor het checken, jammer!