Pukcode in Mijn KPN terugvinden

  • 24 February 2021
  • 8 reacties
  • 57 keer bekeken

Kan via m'n kpn niet mijn kaartnr of puccode terug vinden. Normaal stond dit in m'n kpn dacht ik. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @klantM, goede vraag! Het staat inderdaad in MijnKPN, Via producten, mobiel, Informatie & SIM-kaart instellingen ga je naar ‘pukcode inzien’. Het kan ook op onze website, zonder in te loggen op MijnKPN. Ik ga er echter voorzichtig vanuit dat het inmiddels gelukt is!

Nee helaas is het dus bij Mijn kpn onvindbaar😑 zowel op mobiel (app) als online op pc gekeken met twee volwassenen. 🤷‍♀️🤔 Dus kan nog steeds geen kleine microsimkaart aanvragen en m'n nummer gebruiken in mijn gsm. 

Dit krijg ik via de link die gegeven is hierboven. In mijn kpn is het niet terug te vinden. 

 

Bovenstaande is het menu van mijn kpn. Staat nergens dus de optie na het menu producten; mobiel, Informatie & SIM-kaart instellingen.

Wel de betreffende prepaid 06nummers, maar ook als je daar op klikt kom je erna niet verder!? Zie screenshots hierboven! Dit geld dus via gsm app als via pc. Vroeger zag je het wel idd. Dus hoe kom je nu aan je kaartnrs en puccodes? 

Reputatie 7
Badge +30

Ah, nee sorry. Voor prepaid kan het alleen in de browser óf in de Prepaid app. Niet in de MijnKPN app.

Wat ik eveneens liet zien was de prepaid app! 

Aan mijn nummer is toch te zien of ik prepaid gaan of niet voor jullie? Kunnen jullie zelf in de app algemeen dan zien jullie dat het niet te zien is voor mensen... Altans ik zie het niet... Zie foto

Reputatie 7
Badge +17

Hey @klantM! Je kunt hier een nieuwe Prepaid kaart aanvragen. Ik heb de pukcode naar je toegestuurd in een privébericht. Je gegevens kwamen overeen. Moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of het in de prepaid app te zien is. Kan het op dit moment helaas niet testen. 

Ga ervan uit dat het nu goedkomt. Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen doen?