Beantwoord

Pukcode KPN prepaid kwijt

  • 11 February 2020
  • 4 reacties
  • 1030 keer bekeken

Hallo,

Ik zit momenteel in het buitenland en heb mijn mobiel geblokkeerd, en ben helaas mijn puk code kwijt. Ik heb een prepaid kaart en het simnummer is onleesbaar. Hoe kan ik toch mijn puk code krijgen ?

Bvd voor jullie hulp

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 12 February 2020, 09:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Anna51 , had je het prepaid nummer misschien al gekoppeld aan je KPN-ID? Dan kan je de PUK-code opvragen in MijnKPN. Anders kan je het online opvragen via dit formulier klik hier op KPN website. Maar dan heb je het simkaartnummer nodig en dat wordt dan lastig in jouw geval.

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Anna51, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, het zit je dan niet echt mee! De pukcode kan je normaliter opvragen via MijnKPN of via het online formulier, maar zonder simkaartnummer lukt dat laatste ook niet. Dan kan je nog wel via de klantenservice de pukcode achterhalen. Je kan helemaal niks meer van het simkaartnummer lezen? Dat is eigenlijk wel nodig voor de verificatie. Maar wil je in ieder geval je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer (bij klantnummer mobiel)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik voor je kijken wat ik kan vinden! 

Hallo Susan heb mijn profiel geupdate, alvast bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor de gegevens, Anna! Je krijgt een privébericht van me met de code. Ik raad je wel aan, zodra de telefoon weer unlocked is, om je prepaid te koppelen aan je KPN iD. Log hiervoor in op de MijnKPN en kies bovenin voor Producten, en dan voor toevoegen.