Beantwoord

Pukcode kwijt prepaid

  • 29 May 2019
  • 9 reacties
  • 6534 keer bekeken

goedeavond,

Ik ben er onlangs achter gekomen dat ik mijn puk-code bent kwijt geraakt, echter kan ik niet online aanvragen, omdat mijn kaart toen de tijd is klein geknipt en dat er dus geen code op mijn kaart staat(als hij überhaupt geldig is, want ik heb nog een oude Hi-kaart).

In mijnkpn kan ik hem ook niet opvragen, omdat ik denk ik een prepaid kaart heb.

Ik heb hem nog niet nodig gelukkig, maar als ik hem binnenkort een keer nodig heb is het wel handig dat ik hem bij de hand heb.

Dus ik vroeg mij af hoe ik er alsnog achter kan komen.

Groet,
Joëlla
icon

Beste antwoord door RBxx 30 May 2019, 08:54

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Joëlla1
Gevonden in het volgende topic: Hoe vind ik mijn simkaartnummer?

Voor het simkaartnummer geldt de regel dat de klantenservice deze informatie niet zomaar vrij mag geven. In de meeste gevallen kan je gelukkig gewoon de simkaart uit je mobiele telefoon halen en het nummer aflezen. Soms is dit niet mogelijk, bijvoorbeeld als de simkaart geknipt is of als het nummer in de loop van de tijd vervaagd is. In dat geval kan je het nummer opvragen in je mobiele telefoon.
  • Android: Download de app ‘SIM Card’. Nadat je de app geopend hebt, kan je naast ‘SIM serial number’ het simkaartnummer vinden
  • iPhone: Ga naar ‘instellingen’, ‘algemeen’ en ‘info’. Onder ICCID vind je het simkaartnummer
Succes!
Goedemorgen!

dank voor uw reactie, helaas werkt dit ook niet bij mij, waarschijnlijk om dat ik nog een oude Hi simkaart heb?

ik krijg de melding:
De combinatie van het mobiele telefoonnummer en het SIM-kaartnummer is niet bekend bij ons. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Joëlla1,
Zet dan je naam, telefoonnummer en het teruggevonden sim-kaartnummer in je KPN forum profiel
Gebruik het veld "Persoonlijke opmerkingen" voor tel-nr. en sim-nr. De gegevens zijn daar alleen zichtbaar voor jou en KPN. Dan kan een KPN moderator voor je uitzoeken hoe het zit.
Reactie van een moderator meestal binnen 24 uur, maar bij drukte/weekend/feestdag wat langer.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Joëlla1, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je de pukcode niet kan achterhalen. Gelukkig heb je hem nog niet nodig, maar wel handig als je hem bij de hand hebt indien je hem wél nodig hebt! 😉 Heb je hem ook niet kunnen achterhalen via een van de apps die hierboven genoemd zijn?

Zo niet, dan ontvang ik graag je 06-nummer. Deze kan je toevoegen bij persoonlijke opmerkingen in je Forum profiel 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Joëlla1, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen? 🙂
@Joëlla1, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen? :)

Sorry voor de late reactie! Helaas heb ik hem nog niet achterhaalt, ik zal mijn 06 gelijk even toevoegen
Reputatie 7
Badge +21
@Joëlla1, ik heb je een privébericht gestuurd met de pukcode 😉
hallo ik had het zelfde probleem maar ik heb geschat met een kpn medewerker en na wat gegevens uitgewisseld had ik hem zo . succes er mee
Reputatie 7
Badge +24
hallo ik had het zelfde probleem maar ik heb geschat met een kpn medewerker en na wat gegevens uitgewisseld had ik hem zo . succes er mee

Fijn om te horen Andre. Je weet ons te vinden mocht het nodig zijn. 😉

Reageer