Beantwoord

Pukcode nodig, maar weet simkaartnummer niet

  • 19 June 2019
  • 6 reacties
  • 204 keer bekeken

ik ben mijn pucode kwijt en mijn simkaart nummer weet ik ook niet kan iemand mij helpen.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door RBxx 19 June 2019, 19:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Dioneysia
Heb je dit verhaal helemaal doorgekeken? Vooral bij Hoe vind ik mijn simkaartnummer?

Als je simkaartnummer (weer) bekend is, kan je de pukcode opvragen via deze service pagina:
https://www.kpn.com/service/mobiel/sim-kaart/puk-code-opvragen.htm

Laat even weten waar het eventueel fout gaat.
ik heb dat ook geprobeerd maar dat lukt ook niet helaas
het lukt mij echt niet en ik heb echt dringend mij telefoon nodig.

ik wil ook geen andere nummer😥
Reputatie 7
Badge +21
Dan zal je moeten wachten op een reactie van een KPN moderator. Helaas duurt dat hier wel even.
Zet dan alvast de hierboven ook al gevraagde gegevens in je KPN forum profiel

Succes!
Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond @Dioneysia, Welkom hier! Ik lees dat je dringend jouw pukcode nodig hebt. Als je deze nog niet hebt kunnen achterhalen, help ik je graag verder. Wanneer je een abonnement gebruikt, heb ik je gegevens nodig. Zou je jouw 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Als je gebruik maakt van prepaid, dan heb ik inderdaad je simkaartnummer nodig. Anders kan ik geen pukcode aanvragen voor je.
Reputatie 7
Badge +19
@Dioneysia We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer