Beantwoord

Pukcode onvindbaar van zoonlief

  • 21 May 2020
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Mijn zoon kan niet meer in zijn telefoon komen vanwege het missen van zijn PUK code. Hij zegt zelf dat ie er niets van af weet uiteraard. Kan ik daar achterkomen op de 1 of andere manier? 

Het was een prepaid nummer, volgens mijn zoon. Als ik de puk invoer en de SIM weer geactiveerd is kan ik dan gelijk een vervangend exemplaar ophalen bij een KPN winkel? Want volgens mij is het al een tijdje de verkeerde maat. SIM zit klemvast namelijk.

Alvast bedankt,

icon

Beste antwoord door Misja20 21 May 2020, 10:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @PETEREVERS 

Deze kun je vinden in:
MijnKPN -Producten - Mobiel - Informatie en simkaartinstellingen - pukcode inzien.

 

@PETEREVERS goedemorgen.

Mocht het niet lukken met de simkaart en het advies van @huistijger ...

Elke simkaart heeft een simkaart nummer. Aan dit simkaart nummer zit een vaste pukcode verbonden. Je kunt niet een vervangende simkaart halen en dan dezelfde pukcode gebruiken. 

Lukt het niet om de simkaart er uit te halen ga dan met de telefoon naar de/een telefoon speciaalzaak en laat je helpen.

Reputatie 6
Badge +6

Maar hij zegt ook als ie weer geactiveerd is, dan kan je dus wel langs een kpn winkel om je simkaart te laten vervangen voor de maat die je nodig hebt.

Kan je overigens ook online aanvragen maar dan duurt het wel iets langer: https://www.kpn.com/service/mobiel/sim-kaart/aanvragen/prepaid-sim-kaart.htm

Reageer