Beantwoord

Pukcode opvragen

  • 28 September 2019
  • 7 reacties
  • 13859 keer bekeken

Ben opzoek naar mijn pukcode om een micro simkaart aan te vragen
icon

Beste antwoord door RBxx 29 September 2019, 10:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @rv7667
Ik zou niet weten waarom je dan de puk-code moet hebben...
Maar deze kun je vinden in MijnKPN onder producten - mobiel - Informatie & SIM-kaart instellingen
Ik heb een prepaid kaart, en daarbij staat dit helaas niet in mijn kpn😏
Reputatie 7
Badge +21
Ah ok @rv7667
Dan even wachten tot webcare dit overneemt
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Heb je haast dan zou je ook kunnen bellen 0800 0402
Hallo Huistijger,

Dank voor jouw info.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @rv7667
Je kan de PUK-code ook online opvragen: PUK code opvragen met 06-nummer en simkaartnummer.
Ga naar links omlaag op die pagina, vul die beide nummers in en je krijgt de PUK-code.

Tot slot, als je dit kaartje nog hebt, daar staat de code ook op.

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @rv7667, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je de pukcode aan het achterhalen bent voor je prepaid nummer. Die heb ik inmiddels voor je, en stuur ik even via een privébericht.

Mocht je een nieuwe simkaart willen aanvragen maar je nummer willen behouden kan je een vervangende simkaart aanvragen. Mocht je dit nog niet weten, bij deze 😉
Goedemorgen @rv7667, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je de pukcode aan het achterhalen bent voor je prepaid nummer. Die heb ik inmiddels voor je, en stuur ik even via een privébericht.

Mocht je een nieuwe simkaart willen aanvragen maar je nummer willen behouden kan je een vervangende simkaart aanvragen. Mocht je dit nog niet weten, bij deze ;)

Dank Susan en beide andere forum gebruikers die op dit topic hebben gereageerd, probleem is nu super snel opgelost.