Beantwoord

pukcode prepaid, ben ik gehackt?

  • 19 March 2020
  • 7 reacties
  • 251 keer bekeken

Goedemorgen, 

Gistermiddag vroeg mijn  telefoon ineens om mijn puk code, ik heb nooit een foute pincode ingetoetst. Hoe kan dit, is mijn  nummer gehackt?

In verband met coronacrisis moest ik mijn 06nummer invoeren om thuis te werken.

Om in  te loggen op de werkomgeving vragen ze om sms verificatie. Vandaar mijn voorgevoel van gehackt te zijn. 

Het is een prepaid van hi. Ik heb dit 06numner al bijna 20 jaar. En wil dit nummer graag behouden.

Kan puk code niet opvragen  want dan krijg je een sms en aangezien die geblokkeerd is ontvang ik de sms dus niet ..…

Wat moet ik doen?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Nadia 19 March 2020, 11:08

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Die puk code hoeft u niet op te vragen, want die heeft u zelf. Toch?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Anoniem66 
Je puk-code kun je in MijnKPN vinden.
Kies producten - Mobiel - Informatie & SIM-kaart instellingen - Puk-code inzien.
Klik de zwarte puk-code aan en hij wordt zichtbaar.

Nee pukcode heb ik niet meer. Nee via mijn kpn ook niet te vinden.. vraagt om simkaartnummer. Nummer simkaart ingetoetst pakt ie ook niet. Misschien omdat ie nu naar een nano simkaart is geknipt.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Anoniem66 

Vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Aangezien Prepaid geen klantnummer heeft… vul je 06 nummer in onder bijv. Persoonlijke opmerkingen. Een moderator kan dan de PUK voor je opzoeken (hoop ik).

Reputatie 7

Hey @Anoniem66, wat zuur zeg! Balen dit. Om enigszins te verifiëren dat jij de rechtmatige eigenaar bent van je prepaidnummer heb je een geregistreerd KPN Prepaid app account nodig. Zou je jouw forumprofiel willen invullen met je persoonlijke gegevens? We hebben van je nodig; postcode + huisnummer, naam, mobiel nummer en mailadres.  

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Anoniem66 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik ga er graag vanuit dat het probleem is opgelost, maar als je nog vragen hebt dan lezen we het graag.

Reageer